جلالی: بازیکنان گل‌گهر به خودباوری رسیدند/از قداست باشگاه مثل جانم مراقبت می‌کنم


جلالی: بازیکنان گل‌گهر به خودباوری رسیدند/از قداست باشگاه مثل جانم مراقبت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید گل‌گهر را اثبات کنیم به جامعه فوتبال، جدول و لیگ برتر بچه‌ها هم می‌دانند و به خودباوری خیلی خوبی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید گل‌گهر را اثبات کنیم به جامعه فوتبال، جدول و لیگ برتر بچه‌ها هم می‌دانند و به خودباوری خیلی خوبی رسیدند.

به گزارش وب‌سایت نود، مجید جلالی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من به استناد چهار بازی اخیری که تیم انجام داده می‌گویم، موقع آن است که خودمان را از این شرایط بیرون بیاوریم و اثبات کنیم به جامعه فوتبال، جدول و لیگ برتر، بچه‌ها هم می‌دانند و به خودباوری خیلی خوبی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: در چهار بازی اخیر کیفیتی که نشان دادیم نشان می‌دهد که می‌توانیم یک تیم لیگ برتری باشیم و بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم و این قدم خیلی خوب و مهمی بوده است.

وی افزود: از هفته هفتم که آمدم هیچ هفته‌ای نبوده که تیم را کامل در دست نداشته باشیم اوایل 9 تا آسیب‌دیده داشتیم الان فقط سجاد عاشوری مصدوم است که بهرین یار ما در خط حمله بود دو تا محروم هم داریم مهم این است که تیم به کیفیت‌های بهتری از نظر بازی رسیده و فکر می‌کنم فردا خواهید دید که حتی از جوان‌هایی که مال تیم امید سیرجان هستند استفاده می‌کنیم و با اطمینان می‌گویم جوانان با استعدادی هستند و می‌توانند خودشان را اثبات کنند.

جلالی اظهار کرد: هنوز لیستی را ندادم برای جذب، فردا که بازی کنیم بعد از بازی هر کاری که می‌خواهد باید شروع کنم یکشنبه با چند بازیکن مورد نظر صحبت می‌کنیم برنامه‌ای که داریم الان واقعا شرایط خیلی سختی است برای اینکه اول فصل شما هستید و بازیکنان الان شما و بازیکن و باشگاه بازیکنان و هیچ باشگاهی هم یار خوبش را نمی‌دهد یا بازیکنانی را باید بگیرید که در تیم بازی نمی‌کنند و باشگاه نمی‌خواهد یا هم بازیکنانی که باشگاه نتوانسته به تعهدات خود در مورد آنها عمکل کند که می‌توانیم آن بازیکنان را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: چند بازیکن را به عنوان گزینه در نظر دارم و از یکشنبه صبح فعالیت‌های خود را شروع می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با قول‌هایی که باشگاه داده و حمایتی که مدیرعامل گل‌گهر از تیم و اشرافش به فوتبال دارد و گفته هر چه لازم است انجام دهید، ما باید موفق باشیم و کارهایمان پیش برود.

وی با بیان اینکه در حوزه نتیجه ابزارهایی لازم داریم که به امید خدا آنها را تهیه کنیم، افزود: قول و اطمینان می‌دهم این باشگاه دست خودم امانت است و هیچ وقت کسی راضی نمی‌شود به امانت خیانت کند از باشگاه و کیان و قداست و پول باشگاه مثل جان خودم مراقبت می‌کنم و کاری را انجام می‌دهم که به صلاح تیم است، اگر بخواهم خارجی بگیرم حتما باید یک بازیکن خیلی خوبی باشد نسبت به بازیکنان الان.

جلالی خاطرنشان کرد: من نمی‌گویم بدشانسی آوردیم این قاعده فوتبال است بدشانسی نوعی توجیه است التبه اگر شانس هم است من هویتش را نمی‌دانم، جلوی پدیده صد درصد موقعیت گل داشتیم باید از نظر مهارتی بالا برویم تا این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم و این وضعیت تیم ما هم به روزهای خوبی هر چه زودتر بر می‌گردد.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس