جزئیات بسته‌ معیشتی تاکسیرانان


جزئیات بسته‌ معیشتی تاکسیرانان

رکنا: ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از بررسی پیشنهادات این اتحادیه برای بسته معیشتی رانندگان تاکسی در ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش رکنا، مرتضی ضامنی گفت: پیشنهادات خود را از طریق وزارت کشور برای ستاد تنظیم بازار ارسال کردیم تا یکسری کالاها از جمله کالاهای تنظیم بازاری که نرخ مصوب دارد در اختیار قرار بگیرد که با نرخ مصوب دولتی به رانندگان عرضه شود.

وی افزود: درحال‌حاضر بررسی پیشنهادات ما تمام نشده و جمع بندی انجام نشده است در کنار این مجموعه اتحادیه تاکسیرانی، توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

ضامنی ادامه داد: همچنین خرید اعتباری کالاهای معیشتی با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتفاق افتاده است به این ترتیب رانندگان می‌توانند در این دو بخش از این خدمات استفاده کنند و در بخش لاستیک و کالاهای معیشتی خرید خود را انجام دهند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره موضوع بیمه رانندگان گفت: بیمه رانندگان به واسطه اینکه از سال ١٣٩٢ به روز رسانی نشده بود لذا باعث شده بود بسیاری از افرادی که به اسم راننده از خدمات یارانه‌ای استفاده می‌کنند جزو رانندگان نبودند. بر همین اساس درخواست ما از تامین اجتماعی این بود که اطلاعات به روز رسانی شود و ارتباط بین مجموعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور و تامین اجتماعی به صورت برخط و آنلاین رد و بدل شود.

وی تاکید کرد: به این ترتیب بخش عمده‌ای از افرادی که راننده نیستند می‌توانیم از فهرست حذف کنیم و جای خالی ایجاد و راننده‌های باقی مانده که نتوانسته بودند از خدمات بیمه استفاده کنند ثبت نام کنند.

منبع: ایسنابرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...