انتخابات حداکثری پایه‌های انقلاب اسلامی را استوار می‌کند


انتخابات حداکثری پایه‌های انقلاب اسلامی را استوار می‌کند

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت : حضور پرشور مردم در انتخابات امسال پایه‌های جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات تمام شد و طبق بیانات رهبر انتخابات بدون حضور مردم انقلاب اسلامی سرپا نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است و جمهوری اسلامی این است که چیزی که اکثریت بخواهند باید بر اساس قرآن باشد و باید تمام مصوبات و آیین نامه ها با پسوند اسلام مصوب شود.
امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: در رای‌گیری دو ماه از پیروزی انقلاب بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و این دو واژه طبق رأی مردم باید با هم همراه باشد .
وی افزود : مردم در انتخابات مجلس امسال افرادی را انتخاب کنند که اسلام را سرلوحه قرار دهند و باور به ولایت فقیه در آن ها احساس شود.
عبدوس ادامه داد: پس از اینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد و فردی را انتخاب کردیم، باید طوری باشد که در آن دنیا بتوانیم برای انتخاب هایمان جواب بدهیم .
وی با اشاره به اتفاق های آبان ماه ۹۸ به بیانات رهبری در این باره اشاره کرد وگفت: با مواردی که در آبان پس از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد و مطالباتی ایجاد شد، رافت اسلامی سرلوحه قرار گرفت، در این بین افرادی که دشمن آموزش داده بود مکان های عمومی را هدف قرار دادند، ولی صف آشوبگران و اغتشاش‌گران را باید از معترضان جدا کرد.
امام جمعه موقت سمنان افزود :رهبر انقلاب دستور بررسی دادند که صف مطالبه‌گران و اغتشاش‌گران جدا شود و آنها که برنامه ای در ضد نظام نداشتند حساب آنها جدا شود، حتی مورد توجه قرار گرفتند و رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده شد که آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد .
امام جمعه موقت سمنان به شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از اوایل انقلاب وجود داشت، اما دشمن تلاش می‌کند که شکاف در بین آنها بیفتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!