مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را مایوس می‌کند


مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را مایوس می‌کند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات پرشور مایه حفظ آبروی کشور است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود : دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم برنامه ریزی می کنند.

وی گفت : مردم سالاری دینی متکی بر مبنای اسلام و اعتماد و رضایت مندی مردم از حاکمیت به عنوان شاخص نقش‌آفرینی مردم در نظام اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه میامی بااشاره به اینکه مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کنند، اظهارداشت : مردم با انتخاب افراد دلسوز و شایسته سرنوشت کشور را در گام دوم انقلاب رقم می زنند.

وی تصریح کرد: با پشتوانه مردمی و حضور باشکوه در صحنه های مختلف نظام مانند انتخابات نقشه دشمنان ناکام مانده است.

صفایی پور ادامه داد : مردم با حضور آگاهانه خود، نظام را یاری کرده اند و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان می کشند.

وی گفت : داوطلبان انتخابات مجلس اخلاق سیاسی و فردی را مورد توجه قرار دهند.

خطیب جمعه میامی بااشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت از عوامل شکل گیری ، پیروزی ، تثبیت و بالندگی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه نباید افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت کالاهای دیگر شود اظهار داشت : مسوولان برای حل مشکلات مردم و مهار گرانی تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان