امام جمعه زنجان: نظارت بر بازار با دقت و حساسیت بیشتری ادامه پیدا کند


امام جمعه زنجان: نظارت بر بازار با دقت و حساسیت بیشتری ادامه پیدا کند

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظارت بر بازار با دقت و حساسیت بیتشری ادامه پیدا کند تا بیش از این به مردم فشار وارد نشود.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان اصناف و بازاریان را به رعایت انصاف توصیه کرد و افزود: در این شرایط همه باید کمک کنند و مسئولان نیز با احساس مسؤولیت بیشتری عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: نماز نشانه اسلام و مومن بودن است و عبادتی است که تعطیل بردار نیست.

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح اشاره کرد و اظهار داشت: این شخصیت برجسته و مجاهد خستگی ناپذیر در شرایطی که دشمن تلاش می کرد حوزه و دانشگاه کنار هم نباشند، برای وحدت و انس و الفت بین این دو تلاش کرد.

وی در فراز دیگری از سخنان خود به مولفه های مردم سالاری دینی در کشور اشاره کرد و گفت: جمهوریت و اسلامیت لازم و ملزوم هم هستند و مردم سالاری دینی هم یعنی اینکه بیش از ۹۸ مردم مسلمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی دادند و طی ۴۰ سال گذشته نیز برای نگهداری از انقلاب و نظام در صحنه های مختلف از جمله در انتخابات حاضر بودند.

امام جمعه زنجان به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در انتخابات آنچه تعیین کننده است، رأی مردم است.

حجت الاسلام خاتمی گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی دعوت به ایمان، اخلاق، تقوا و بصیرت افزایی است و من تا به حال به غیر از بیان شاخص ها، از جریان و گروه خاصی در انتخابات حمایت نکرده ام.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اصل مهم در انتخابات حضور در صحنه و مشارکت حداکثری است چرا که هر جا مردم آگاهانه در صحنه بودند، اراده و عنایت الهی و نصرت خدا در آنجا جاری و ساری بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس