امام جمعه شیراز: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی، استفاده از بهترین‌ نیروهاست


امام جمعه شیراز: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی، استفاده از بهترین‌ نیروهاست

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفند گفت: امروز کشور درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار است و برای پیروزی در این جنگ باید بهترین‌ و قوی‌ترین‌ نیروها را به میدان فرستاد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: مردم شیراز در دوران جنگ تحمیلی صیاد شیرازی و عباس دوران را نماینده خود کردند و ۱۵ هزار شهید نیز پشت سر آنها قرار داشتند و در جنگ اقتصادی امروز هم باید افرادی را به میدان بفرستند که به اندازه آن شهیدان بدرخشند.
وی ادامه داد: تا زمان انتخابات فرصت هست، باید فکر کنید و افراد شایسته و توانمند را به میدان بفرستید.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: انتخابات مجلس و ریاست جمهوری هر چهارسال برگزار می‌شود و اینگونه نیست که هر زمان که خواستیم بگوییم می‌خواهیم دولت و مجلس را تغییر دهیم.
آیت‌الله دژکام، ضمن تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم گفت: همه مسئولان باید از طریق به کارگیری راهکارهای عملی برای حل مشکلات گام بردارند؛ امروز شرایط به گونه‌ای است که همه باید فکر کنیم و هر کس راه‌حلی را به اندازه توان خود پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در فارس، با اشاره به تذکر به‌موقع رهبر معظم انقلاب در زمینه جنگ اقتصادی افزود: ایشان پس از بحث اقتصاد مقاومتی سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را در زمینه حل مشکلات اقتصادی کشور مطرح کردند و در حقیقت به مسئولان گفتند که مشکل کجاست.
آیت الله دژکام یکی از مهمترین رکن‌های اقتصاد مقاومتی را امنیت دانست و اضافه کرد: مردم گلایه‌هایی از مدیریت اقتصاد مقاومتی در کشور دارند و معتقدند که دستورات رهبر معظم انقلاب درست اجرا نمی‌شود.
امام جمعه شیراز گفت: البته بنا نیست در خطبه نماز جمعه در حق کسی بی‌انصافی کنیم، هرچیزی را از این تریبون نمی‌توان گفت اما اما می‌گوییم که ۱۲ سال این مسیر طی می‌شود که در طول این ۱۲ سال رهبری عمدتا می‌فرمودند که کاری کنید که مردم احساس امنیت کنند.
وی افزود: این نیز بر عهده دولت به مفهوم گسترده آن یعنی مجریان، قانونگذاران و دستگاه قضایی است اما قطعا در اجرا، دولت اولین مجموعه‌ای است که مورد توجه قرار می‌گیرد.
آیت‌الله دژکام اضافه کرد: گلایه‌هایی مردم دارند که چرا سیاست های اقتصاد مقاومتی درست انجام نمی‌شود؛مجلس باید نظارت درست داشته باشد تا دولت بتواندکار خود را درست انجام دهد.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: تا سال ۱۴۰۴ که افق رشد اقتصادی را دیده‌ایم و هنوز چند سال دیگر باید کار کنیم، طی این مدت چند انتخابات دیگر پیش‌رو داریم که حسن انتخاب شما مردم کمک خواهد کرد که کارها و مسائل جلو برود.
او اضافه کرد: اگر گلایه شما از کسانی است که خودتان انتخاب کرده‌اید باید دقت کنید که در انتخابات بعد درست انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید