امام جمعه گرگان: زمینه‌ حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود


امام جمعه گرگان: زمینه‌ حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به نام‌نویسی گسترده برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: نتیجه تلاش همه مسوولان برنامه‌ریز از جمله هیات‌های اجرایی و نظارت باید حضور گسترده مردم در انتخابات باشد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: از جمله مواردی که داوطلبان شرکت در انتخابات باید مورد توجه قرار دهند، خودداری از صرف هزینه زیاد برای تبلیغات است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انجام تبلیغات و ارایه برنامه های نامزدهای مجلس باید به گونه ای باشد که مردم برای شرکت در انتخابات ترغیب شوند.

امام جمعه گرگان در ادامه به فرا رسیدن ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت دو مجموعه بزرگ و موثر حوزه و دانشگاه سبب تقویت پایه های علمی کشور شده و پیشرفت همه جانبه را آسان تر خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه سبب پیشرفت در رویکردهای اجتماعی نیز می شود.

امام جمعه گرگان همچنین به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گرگان اشاره کرد و گفت: اجلاس گلستان به علت برخی شاخصه ها از جمله ارسال بیش از ۱۶ هزار اثر به دبیرخانه آن بی نظیر بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که نماز فحشا و منکر در جامعه را کم می کند، افزود: والدین نباید فرزندان خود را با تندی و خشونت به نماز سوق دهند، بلکه با محبت و تشویق خدا بیشتر در دلها نفوذ می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج