هشدار دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص کیک های خوراکی


هشدار دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص کیک های خوراکی

ایلام- ایرنا- روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مردم استان خواست نسبت به عرضه و مصرف کیک های خوراکی که حاوی قرص های مشکوک است، توجه ویژه کنند.


در این بیانیه آمده است، بر اساس بررسی های انجام شده وجود قرص و کپسول در کیک‌های خوراکی،‌ به خط تولید این محصولات مربوط نبوده و پس از تولید بصورت جاگذاری و یا تعویض کیک های داخل بسته بندی، انجام شده‌است.
این بیانیه می افزاید: موردی که ناشی از مصرف این موارد بوده و منجر به مشکل در سلامتی فردی شده باشد گزارش نشده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اعلام کرد: با توجه به اینکه مداخلاتی با انگیزه های خاص در سطح توزیع و عرضه اتفاق افتاده است در موارد مشاهده شده کلیه فرایند توزیع و عرضه مورد بررسی کامل قرار گرفته است و پیگیری ها ادامه دارد .

در این بیانیه اضافه شده است: به منظور حفظ امنیت مواد خوراکی رعایت زنجیره توزیع و لزوم تامین اجناس از شرکت های توزیع مجاز مورد تاکید بوده و در صورت اثبات خرید عرضه کنندگان از مراکز توزیع غیر رسمی تبعات قانونی آن متوجه افراد خاطی می باشد.
در پایان این بیانیه آمده است: بررسی سایر عوامل نظیر قصد و نیت انجام این کار در حوزه صلاحیت و اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نبوده و مراجع انتظامی و امنیتی موضوع را بررسی خواهند کرد.

همچنین از مردم ایلام‌ خواسته شده، با توجه به احتمال تکرار چنین اقداماتی، مردم عزیز استان ضمن هوشیاری و دقت نظر در تامین مایحتاج خود ، می‌توانند با گزارش موارد مشکوک یا عینی به سامانه تلفنی ۱۹۰ و معرفی محل عرضه، در بررسی و مداخله سریع تر گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته کیک های تی تاب حاوی قرص های مشکوک که به اظهار شاهدان نمونه ای از آنها در شهرستان آبدانان نیز توزیع شد، در ایلام مشاهده شده که روابط عمونی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به مصرف انها هشدار داده است.
این در حالی است که پیگیری برای علت این اقدام و نوع قرص ها در دست بررسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه