نخستین جشنواره ملی قرآنی ویژه روستاییان و عشایر کشور در دزفول آغاز شد


نخستین جشنواره ملی قرآنی ویژه روستاییان و عشایر کشور در دزفول آغاز شد

دزفول - ایرنا - نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور روز جمعه در شهر منتظران از شهرهای اقماری دزفول آغاز شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول درخصوص جشنواره ملی قرآنی روستاییان و عشایر سراسر کشور به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در سه رشته تحقیق(صوت)، ترتیل و اذان از صبح تا بعدازظهر امروز جمعه در زینبیه شهر مسجد جامع شهر منتظران در حال برگزاری است.

نادر سعادتی‌فرد سن افراد شرکت کننده در این جشنواره را بین ۱۸ تا ۳۰ سال عنوان کرد و افزود: این افراد که تعداد آنها یکصد نفر است برگزیدگان استان‌های خود هستند و در این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۹ داور کار داوری این مسابقات را انجام می‌دهند، اظهارداشت: پذیرش شرکت کنندگان دیروز انجام شد و امروز مسابقات در حال برگزاری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: اختتامیه جشنواره ملی قرآنی(مدهامتان) فردا شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی برگزار می‌شود.

شهر منتظران از شهرهای اقماری دزفول که به تازگی از روستا به شهر تبدیل شده تاکنون میزبان چندین جشنواره قرآنی در سطح استانی و کشوری بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد