انتقاد اصلی برخی از کارشناسان خودرویی به کابین سیلورادوی جدید مربوط به کابین آن بوده است. نویسندهی موتور 1 گفته است که کابین این پیکاپ 66 هزار دلاری هیچ چیز که ارزش بالای خودرو را نشان دهد احساس نمیشود. خوشبختانه شورولت از این موضوع درس گرفته و کابین نسل جدید سابربن و تاهو 2021 چند پله بالاتر از کابین پیکاپ محبوب این خودروساز قرار دارد.
ایدهی اصلی شورولت طراحی کابینی جادارتر و راحتتر برای راننده و سرنشینان این شاسی بلندها بوده است. خود شورولت م گوید هدف از طراحی کابین این خودروها زدن حرف اول در کلاس از نظر فضا، تجهیزات و تکنولوژی بوده است. مأموریت تیم طراحی این خودروساز ایجاد محیطی فوقالعاده برای یک سفر جادهای میباشد.
مقایسه کابین سابربن 2021 با سیلورادو HD 2020 تفاوتهای قابلتوجهی را نشان میدهد. داشبورد سابربن جدید دیگر تحت سلطه دکمههای زیاد نبوده و جای آنها را صفحهنمایش استاندارد 10 اینچی و پانل کنترل تهویه مطبوع شیکتری گرفته است. جایگاه کمی عجیب دکمه استارت/استاپ کابین سیلورادو هماکنون جای خود را به مکانی مرسومتر در زیر پشت آمپرها داده است.
صحبت از پشت آمپرها شد و باید گفت شورولت بهصورت سفارشی پشت آمپرهای دیجیتالی، هدآپ دیسپلی بزرگ و دو صفحهنمایش 12.6 اینچی را برای سرنشینان عقب ارائه میکند.
طراحی و شکل پانل دربها نیز تفاوت زیادی در مقایسه با سیلورادو دارد. همچنین اهرم تعویض دنده بزرگ موجود در سیلورادو جای خود را به پیکربندی دکمهای ظریفتری داده است. نیازی به گفتن نیست که متریال بکار رفته در سابربن و تاهوی جدید کیفیت بالاتری نسبت به سیلورادو دارند.
شورولت اظهار داشته است:
کابین به لطف بخشهای شیشهای گستردهتر از جمله سانروف پانورامیک و صفحات نمایش پیشرو در کلاس و همچنین استفاده از متریال لوکستر روشنتر شده است.