تارانتینو از احتمال ساخته شدن فیلم Kill Bill 3 می‌گوید


تارانتینو از احتمال ساخته شدن فیلم Kill Bill 3 می‌گوید

کوئنتین تارانتینو کارگردان محبوب سینما که خیلی‌ها به موفقیت فیلم جدید او در مراسم اسکار پیش‌رو امید دارند، از احتمال ساخته شدن فیلم Kill Bill 3 طی سال‌های آینده می‌گوید. فیلم‌های بیل را بکش 1 و 2 شاید به اندازه پالپ فیکشن، سگ‌های انباری و جنگوی زنجیرگسسته آثار خوبی نباشند، اما بدون شک در افزایش محبوبیت تارانتینو... نوشته تارانتینو از احتمال...

کوئنتین تارانتینو کارگردان محبوب سینما که خیلی‌ها به موفقیت فیلم جدید او در مراسم اسکار پیش‌رو امید دارند، از احتمال ساخته شدن فیلم Kill Bill 3 طی سال‌های آینده می‌گوید.

فیلم‌های بیل را بکش 1 و 2 شاید به اندازه پالپ فیکشن، سگ‌های انباری و جنگوی زنجیرگسسته آثار خوبی نباشند، اما بدون شک در افزایش محبوبیت تارانتینو در نزد سینمادوستان در سال‌های ابتدایی قرن 21 نقش به سزایی ایفا کرده‌اند و به همین خاطر خیلی دور از ذهن نیست که این فیلم‌ساز برجسته به ساخت فیلم Kill Bill 3 فکر کند. تارانتینو در مصاحبه اخیرش با اندری کوهن اعلام کرده ایده‌هایی برای ادامه دادن ماجراهای بیل را بکش دارد و در این باره فکر کرده است.

تارانتینو از احتمال ساخته شدن فیلم Kill Bill 3 می‌گویدتارانتینو از احتمال ساخته شدن فیلم Kill Bill 3 می‌گوید

آیا بالاخره فیلم Kill Bill 3 ساخته می‌شود؟

تارانتینو در پاسخ به این پرسش که آیا او ایده‌ای برای ادامه ماجراجویی‌های عروس در قالب بیل را بکش 3 دارد یا نه گفت:

خب، من دیشب با اما تورمن شام خوردم. شب دوست‌داشتنی بود. من یک ایده کلی درباره آنچه قصد دارم انجام دهم [در خصوص Kill Bill 3] در ذهن دارم، ایده‌هایی کلی درباره اینکه چه اتفاقی برای عروس افتاده است و من می‌خواهم چکار کنم.

پیش از این تارانتینو از ساخت نسخه‌های فرعی برای فیلم‌های پالپ فیکشن و سگ‌های انباری هم حرف زده بود، اما با توجه به تیم‌های بازیگری و خط داستانی آن آثار ساخته شدن نسخه جدیدی از آن‌ها چندان منطقی هم به نظر نمی‌رسید، ولی ماجرا برای بیل را بکش کمی متفاوت است و می‌توان این امید را داشت که در آینده‌ای نه چندان دور باری دیگر با عروس و ماجراهایش همراه شویم.

ماجرای Kill Bill اینگونه است که عروس، داماد و مهمانان یک مراسم عروسی مختصر هنگام تمرین مراسم هدف تیراندازی گروهی مسلح قرار می‌گیرند. از آن درگیری خونین تنها عروس زنده می‌ماند و از دست مهاجمین کتک می‌خورد و تحقیر می‌شود. در ادامه داستان بئاتریس کیدو ملقب به عروس بعد از سپری کردن ۴ سال در کما به هوش می‌آید و تصمیم می‌گیرد تا از افرادی که در مراسم عروسیش، شوهر و بچه‌اش را به قتل رسانده‌اند انتقام بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان