روغن کرمانشاهی یک ثروت و سرمایه برای استان است


روغن کرمانشاهی یک ثروت و سرمایه برای استان است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، روغن کرمانشاهی را یک ثروت و سرمایه برای استان دانست و گفت: باید برای معرفی بیشتر فرآورده نمایشگاه برگزار کنیم و در دیگر نمایشگاه‌ها هم شرکت کنیم.

هدایت حاتمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد که باحضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای این کارگروه برگزار شد، براهمیت برندسازی روغن کرمانشاهی تاکید کرد و افزود: این روغن از دیرباز متعلق به هنر و سلیقه کرمانشاهیان است و باید ضمن برندسازی، از طریق آن بتوانیم به ایجاد اشتغال و درآمدسازی در استان کمک کنیم و هوشمندانه براساس مدل بومی توسعه پیش برویم.

وی افزود: دولت این آمادگی را دارد برای تحقیق و پژوهش در این خصوص، برندسازی، ارتقای کیفیت و افزایش تولید این روغن، اعتبار و تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

حاتمی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید براهمیت کاهش آلاینده های صنعتی گفت: رفع آلاینده ها بسیار مهم است و هر اداره ای موظف است برای حل مشکل آلاینده های صنعتی، جلساتی با مدیران و مالکان کارگاه‌های که آلایندگی دارند، بگذارند و برای آن راه حل پیدا کنند و اگر نیاز به امکانات و تسهیلات باشد، دولت در این خصوص کمک خواهد کرد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: در بحث رفع آلاینده ها بسیار جدی هستیم و باید در نیمه اول سال ۹۹ به استان پاک تبدیل شویم و صنایع استان تا پایان شهریور فرصت دارند که به صنایعی سبز تبدیل شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی