تشکیل 858 پرونده تخلفاتی حوزه آرد و نان در لرستان


تشکیل 858 پرونده تخلفاتی حوزه آرد و نان در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل 858 فقره پرونده تخلفاتی حوزه گندم، آرد و نان در این استان خبر داد.

محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام ۶۳۱۱ مورد بازرسی از واحدهای گندم، آرد و نان لرستان طی سال گذشته، اظهار کرد: این عدد طی هشت‌ماهه امسال ۱۳ هزار و ۵۶۶ مورد بوده است.

وی با اشاره به تشکیل ۵۱۷ پرونده تخلفاتی برای این واحدها طی سال گذشته، عنوان کرد: در سال جاری نیز برای واحدهای متخلف این حوزه ۸۵۸ پرونده تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به رشد ۱۱۵ درصدی تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای گندم، آرد و نان استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده برای این واحدها در این مدت ۶۶ درصد رشد داشته است.

صفی خانی اضافه کرد: همچنین ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای متخلف این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۸۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره انجام ۲۳۶۲ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز طی سال گذشته، بیان کرد: این عدد طی امسال ۳۷۵۳ مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: در سال گذشته ۱۵۵ پرونده تخلفاتی در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده که این عدد طی امسال ۱۹۶ مورد بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!