2 شکست پیاپی تیم والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه در لیگ یک


2 شکست پیاپی تیم والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه در لیگ یک

ارومیه- ایرنا- رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت: تیم‌ والیبال نشسته بانوان شهرداری این شهر پس از یک پیروزی، در دومین و سومین دیدارهای خود از سری رقابت‌های لیگ دسته یک کشور متحمل 2 شکست پیاپی شد.

یوسف رحیمی حیدرلو روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌ والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه در نخستین دیدار خود پس از پیروزی مقابل تیم توان‌یابان همدان، در دومین گام در سه ست پیاپی مغلوب تیم فولاد مبارکه اصفهان شد و سپس در سومین دیدار خود با نتیجه سه بر ۲ مقابل هیات هرمزگان شکست خورد.

وی بیان کرد: این تیم امروز جمعه /۲۲ آذر/ در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم هیات خوزستان می‌رود و در صورت پیروزی جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب می‌کند.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان کشور در گروه یک از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه جاری با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، توان‌یابان همدان، هرمزگان، خوزستان و شهرداری ارومیه به میزبانی هرمزگان در حال برگزاری است.

رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت: پیش از این نیز رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته یک کشور برگزار شد و تیم‌های خراسان رضوی، ذوب‌آهن اصفهان و هیات لرستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

رحیمی افزود: تیم والیبال نشسته بانوان این شهر سال گذشته نیز در لیگ یک کشور حضور داشت به طوری که مرحله نهایی دور قبل این مسابقه‌ها اسفندماه گذشته با حضور ۶ تیم آذربایجان‌غربی، مازندران، هرمزگان، البرز، شهرداری ورامین و توان‌یابان‌ همدان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

«ناصر حسن‌پور» و «پری مردمیدان» از ملی‌پوشان ارومیه‌ای تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!