بمب بزرگ آبی ها می ترکد؟ چراغ سبز ستاره جذاب به استقلال


بمب بزرگ آبی ها می ترکد؟ چراغ سبز ستاره جذاب به استقلال

هافبک طراح و باتکنیک پیکان که گل زیبایی هم به پرسپولیس زد مورد توجه استقلال قرار گرفته است. نوشته بمب بزرگ آبی ها می ترکد؟ چراغ سبز ستاره جذاب به استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بمب بزرگ آبی ها می ترکد؟ چراغ سبز ستاره جذاب به استقلال

سعید واسعی در رادار استقلالی ها
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | ۷:۱۵
بمب بزرگ آبی ها می ترکد؟ چراغ سبز ستاره جذاب به استقلال

هافبک طراح و باتکنیک پیکان که گل زیبایی هم به پرسپولیس زد مورد توجه استقلال قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید واسعی در رادار استقلالی ها است تا پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر تنها یک بازی دیگر باقی مانده است.

استقلال در نیم فصل دوم با وجود همه کش و قوس های زیاد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و بعد از ۴ سال به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رسید و الان در صدر جای دارد.

آبی پوشان با توجه به اینکه هزینه زیادی در تابستان کردند و تیم آنها در فصل جاری بسیار آماده و سرحال است بیش از هر زمانی دیگری به قهرمانی امیدوار هستند و پیش بینی می شود که تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی حداقل یکی دو بازیکن جذب کند.

سعید واسعی یکی از بهترین های لیگ در نیم فصل نخست بود. آینده درخشانی در انتظار شماره ۱۰ پیکان است و پیشنهادها به او زیاد است.

سعید واسعی در دیدار برابر پرسپولیس یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و شادی جنجالی هم از خود نشان داد تا مانند مرتضی آقا خان به استقلال چراغ سبز نشان دهد و مورد توجه آبی پوشان قرار گیرد.

استقلال یکی از تیم های است که به دنبال جذب واسعی است و این بازیکن هم به احتمال حضور در آبی پوشان واکنش نشان داد: در حال حاضر در خدمت باشگاه پیکان هستم و هنوز قرارداد دارم. اینکه در آینده چه پیش می‌آید را هیچ کس نمی‌داند و فعلا در تیم پیکان حضور دارد.

پیوستن این بازیکن به استقلال خط حمله این تیم را با توجه به تکنیک و ظرافت خاصی که در بازی او است جذاب و هجومی تر خواهد کرد و باید دید که آیا پیکان اجازه جدایی را به این ستاره خود خواهد داد یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت