کیسی استونر همچنان در حال مداوا است


موتو جی پی ایران – اگر از دنبال کنندگان موتوجی پی هستید احتمالا خداحافظی اجباری کیسی استونر از این ورزش را به یاد دارید. کیسی استونر موتورسوار استرالیایی موتو جی پی که سابقه دو قهرمانی جهان را در کارنامه ی خود دارد در سال 2007 فعالیت خود را با تیم دوکاتی شروع کرد و در همان سال توانست به قهرمانی جهان دست پیدا کند. وی در سال 2011 مجددا توانست با...

موتو جی پی ایران – اگر از دنبال کنندگان موتوجی پی هستید احتمالا خداحافظی اجباری کیسی استونر از این ورزش را به یاد دارید.

کیسی استونر موتورسوار استرالیایی موتو جی پی که سابقه دو قهرمانی جهان را در کارنامه ی خود دارد در سال 2007 فعالیت خود را با تیم دوکاتی شروع کرد و در همان سال توانست به قهرمانی جهان دست پیدا کند. وی در سال 2011 مجددا توانست با تیم رپسول هوندا به این عنوان قهرمانی برسد. سال 2012 بود که تصادفی در حین تمرین باعث شد کیسی استونر توانایی ادامه ی مسابقات را نداشته باشد و از رقابت های موتوجی پی خداحافظی کند. کیسی استونر در سال 2016 مجددا با تیم دوکاتی به دور مسابقات بازگشت اما در ماه آوریل بنا به نظر سرپرست تیم مبنی بر اینکه کیسی استونر به دلیل مشکلات فیزیکی توانایی ادامه مسابقات را ندارد، از شرکت در رقابت ها کنار رفت.

کیسی استونر همچنان در حال مداوا استکیسی استونر همچنان در حال مداوا است کیسی استونر

کیسی استونر در سال 2009 مبتلا به سندرم خستگی مزمن شد و این بیماری، وی را از شرکت در سه مسابقه باز داشت. او در حالی که مهمان برنامه ی تلویزیونی “گاراژ راستی” بود درباره ی بیماری خود این گونه توضیح داد:

در حال حاضر دوره ی جدید درمانی را شروع کردم و این دوره بسیار جدی است، به طوری که این روز ها بسیار خسته هستم و انرژی بیرون آمدن از خانه را هم ندارم.

همچنین این بیماری من را از انجام فعالیت های مورد علاقه ام مثل کارتینگ و تیراندازی باز داشته است و باید بگویم آخرین تجربه ی کارتینگ من مربوط به یک سال قبل می‌باشد. اساسا این بیماری باعث شده که من تناسب اندام خودم را از دست بدهم و اضافه وزن پیدا کنم، همچنین مشکلات زیادی در ناحیه ی دنده ها برایم ایجاد شده است.

از طرف دیگر دیسک کمر هم بر درد های من افزوده است. آخرین تجربه ی موتورسواری من مربوط به روز تولدم در آمریکا بود که گرچه بسیار کوتاه بود اما برای من کافی بود. در کل حس می‌کنم در ماه های اخیر حالم اندکی بهتر شده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک