هدف دشمنان نظام ایجاد ناامیدی در مردم است


هدف دشمنان نظام ایجاد ناامیدی در مردم است

یزد-ایرنا- کارشناس مذهبی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بعد از تحمل شکست سخت در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی و سیاسی در شرایط کنونی با توجه به اوضاع منطقه درصدد ایجاد ناامیدی در میان مردم و جوانان کشورمان هستند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری پنجشنبه شب در جمع تعدادی از مردم مهریز در مسجد روستای عصت‌آباد این شهر افزود: ایجاد شایعه و شبهه و تضعیف اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دمیدن روح ناامیدی جزو برنامه‌های اصلی دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: بزرگنمایی مسائل و مشکلات کشور و ایجاد تفرقه در بین آحاد مردم و مسوولان از جمله برنامه‌هایی است که استکبارجهانی در سال‌های اخیر با طراحی هدف مند و طبق برنامه با جدیت علیه نظام و انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار می‌دهد.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی و سایر رسانه‌های گروهی برای پخش شایعات در راستای ناامید کردن مردم و نسل جوان هدف اساسی دشمنان نظام است که با بصیرت مردم و هوشیاری همگانی خنثی می‌شود.

ماندگاری تصریح کرد: برای حل مسائل و مشکلات در جامعه باید مردم و مسوولان با همکاری مردم و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری اقدام کنند که عنایت به اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی راه علاج تمام مسائل است.

وی بیان داشت: تهدید نرم دشمنان برای تضعیف ایمان و اعتقاد مردم به خصوص دانش‌آموزان از جمله برنامه مهمی است که بارها مقام معظم رهبری آن را بیان کردند، باید در این ارتباط هم همواره با هوشیاری در راستای شکست استکبارجهانی اقدام کرد.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائلی است که نه تنها توسط یک گروه خاص بلکه همه مردم برای اجرای آن وظایف شرعی خود را در جامعه انجام دهند و برای تحقق تکالیف معنوی و انسانی خود همت به خرج دهند.

روستای عصمت‌آباد با ۲ هزار نفر جمعیت در سه کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...