استمرار جلسات خانگی قرآنی در مسجد داودقلی زنجان


استمرار جلسات خانگی قرآنی در مسجد داودقلی زنجان

مسجد داودقلی زنجان که دراستان زنجان بعنوان مسجد طراز در زمینه فعالیت های قرآنی وفرهنگی اجتماعی انتخاب شده، در زمینه های تربیتی هم فعالیت گسترده ای دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد داودقلی زنجان در حال حاضر موفق به راه اندازی تعداد بسیاری جلسات قرآنی خانگی شده است که این جلسات برای مردم منشا اثر می باشند.

مسئول جلسات قرآنی مسجد داودقلی زنجان در این خصوص اظهار کرد: دراین جلسات قاری ومربی قرآن علاوه بر آموزش قرآن بر اساس کتب طراحی شده وبانظارت کارگروه قرآن وعترت تهران برای این جلسات ،سلسه مباحث سبک زندگی اسلامی را ترویج نیز میکنند.

به گفته احمدی دراین جلسات آثار وبرکات فراوانی بدست آمده ومشکلات زیادی از شرکت کننده گان وهمسایگان مسجد داودقلی حل شده است.

استمرار جلسات خانگی قرآنی در مسجد داودقلی زنجان

به گفته مسئول این جلسات خانگی قرآنی: این جلسات مورد استقبال بالای برادران وخواهران وجوانان ونوجوان قرار گرفته وطبق برنامه زمانبدی در جلسات حاضرمی شوند.

احمدی ادامه داد: کاروان های مختلفی از این جلسات خانگی قرآنی به مناطق زیارتی وتربیتی کربلا ومشهد وقم اعزام شده است که علاوه برآن فعالیتهای تربیتی وفرهنگی منظمی انجام می شود.

وی با یادآوری اینکه این جلسات با نظارت دقیق برگزار می شود، گفت: این جلسات براساس اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی برگزار می شود.

استمرار جلسات خانگی قرآنی در مسجد داودقلی زنجان

گفتنی است در این جلسات علاوه بر آموزش قرآن کریم وحفظ آن مسائل اعتقادی وتربیتی آموزش داده می شود؛ دراین جلسات خانگی مشکلات مردم وهمسایه ها بررسی وحل میشود وحتی آموزش مهارت های خانگی برای خواهران انجام می شود.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...