تشییع مناجات‌خوان سحرهای رمضان با حضور چهره‌های مداحی


تشییع مناجات‌خوان سحرهای رمضان با حضور چهره‌های مداحی

مراسم تشییع مرحوم «سیدقاسم موسوی قهار»، مداح اهل‌بیت(ع)، قاری و مناجات‌خوان با قرائت آیاتی از سوره مبارکه الرحمن توسط امین پویا و مرثیه‌خوانی ذاکران آل‌الله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم تشییع پیکر مرحوم «سیدقاسم موسوی قهار»، مداح اهل ‌بیت (ع)، قاری و مناجات‌خوان مشهور صبح امروز از ساعت 10 با حضور چهره های نام آشنای عرصه فرهنگ، قرآن و مداحی از مقابل خانه مداحان آغاز شد.

آغازگر این مراسم تلاوت چند آیاتی از سوره مبارکه «الرحمن» توسط امین پویا، قاری بین المللی قرآن بود. در ادامه سیدعلی سادات رضوی و محسن اعتمادیان از ذاکران اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

حجت الاسلام موسوی قهار، برادرزاده آن مرحوم نیز در سخنانی کوتاه از حضور مردم و ابراز همدردی ها تقدیر و تشکر کرد.

تشییع مناجات‌خوان سحرهای رمضان با حضور چهره‌های مداحی

پس از آن، پیکر مناجات خوان سحرهای ماه مبارک رمضان روی دستان سوگواران به سمت میدان ابن سینا تشییع شد در حالی که مهدی ارضی و امیر عباسی از مداحان آل الله علیهم السلام در طول مسیر مرثیه سرایی می کردند.

چهره های شناخته شده جامعه قرآنی همچون عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن و نیز مداحان نامی همچون حسین سازور، غلامرضا سازگار، یدالله بهتاش و ... در این آیین حضور دارند.

تشییع مناجات‌خوان سحرهای رمضان با حضور چهره‌های مداحی

پیکر این چهره فقید مداحی و مناجات خوانی پس از آن به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع می شود تا در جوار مضجع شریف سیدالکریم(ع)، در منزلگاه ابدی آرام بگیرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده