همای سعادت روی شانه های کالدرون ؛ وقتی بخت با پرسپولیس یار است !


همای سعادت روی شانه های کالدرون ؛ وقتی بخت با پرسپولیس یار است !

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در دیدار برابر مرتکب اشتباه بدی شد اما بخت با او یار بود که تیمش در این دیدار سه امتیاز ر به دست آورد. نوشته همای سعادت روی شانه های کالدرون ؛ وقتی بخت با پرسپولیس یار است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

همای سعادت روی شانه های کالدرون ؛ وقتی بخت با پرسپولیس یار است !

کالدرون در تغییری عجیب بازهم سید جلال را نیمکت نشین کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | ۶:۳۰
همای سعادت روی شانه های کالدرون ؛ وقتی بخت با پرسپولیس یار است !

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در دیدار برابر مرتکب اشتباه بدی شد اما بخت با او یار بود که تیمش در این دیدار سه امتیاز ر به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس با کالدرون در دیدار حساس برابر گل گهر توانست سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

پیش بینی بازی راحتی برای سرخ پوشان می شد که اما این تیم اگر درخشش مهدی ترابی نبود ممکن بود که همان بالای که در دیدار نفت مسجد سلیمان سر تیم آمد بازهم تکرار می شود اما این نبوغ بازیکنی مثل ترابی باعث شد تا تیم کالدرون سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و خود را از زیر فشار خارج کند.

کالدرون در هفته آغازین نتوانست با پرسپولیس نتایج خوبی به دست آورد. یکی از اصلی ترین دلایل نتایج ضعیف سرخ پوشان ترکیب های عجبی بود که سرمربی آرژانتینی انتخاب می کرد. در دیدار برابر ذوب آهن شاهد بهترین ترکیب فصل برای پرسپولیس بودیم و همین باعث شد تا بهترین بازی را هم از این تیم شاهد باشیم و سرخ پوشان علاوه بر کسب سه امتیاز زیباترین بازی فصل خود را هم به نمایش گذارند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در دیدار برابر گل گهر یک تغییر عجیب دیگر در ترکیب تیمش انجام داد و بازهم سید جلال را نیمکت نشین کرد این درحالی بود که کاپیتان محبوب سرخ پوشان نه مصدومیتی داشت و نه با محرومیت مواجه شده بود.

نیمکت نشین شدن سید جلال بازهم علامت سوال بزرگی را به وجود آورد که چرا بازهم کالدرون این تغییر عجیب را در ترکیب تیمش داد. حسینی چهار فصل پیاپی است که در پرسپولیس بازی می کند و نه تنها از نظر کیفی بازیکن بسیار خوبی است بلکه از نظر انگزیشی و اخلاقی هم جایگاه ویژه ای در بین بازیکنان تیمش دارد و همین باعث شد تا برانکو همواره از او در ترکیب اصلی استفاده کند اما کالدرون به نظر می رسد که به چیزهای دیگری فکر می کند و همین چیزها ممکن است که قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد.

در دیدار برابر گل گهر کنعانی زاده گان که جایگزین سید جلال شد اشتباه بدی داشت و روی ارسال گل گل گهر نتوانست به خوبی پوشش دهد تا بیرانوند هم که این روزها اصلا آماده نیست با تنها فرصتی که روی دروازه اش خلق شد تسلیم شود.

بخت در این دیدار با سرمربی پرسپولیس یار بود که تیمش دو گل به ثمر رسانده بود و اگر در این دیدار تساوی به دست می آمد و یا تیم شکست می خورد با توجه به این تغییر عجیب در ترکیب تیم انتقادها از او بسیار بالا می گرفت و سرخ پوشان وارد حاشیه می شدند.

کالدرون اگر می خواهد که تیمش نتیجه بگیرد باید به شجاع و سید جلال در قلب خط دفاعی بازی دهد. فعلا این دو بازیکن بدون جایگزین هستند و نقش کلیدی در پیروزهای پرسپولیس و انگیزه دادن به دیگر بازیکنان دارد البته در این هیچ شکی وجود ندارد که کنعانی زاده گان هم از بهترین مدافعان ایران است و بی دلیل به تیم ملی دعوت نشده است اما او برای رسیدن به ترکیب اصلی دو رقیب بسیار جدی دارد که مدتها است در کنار هم بازی می کنند و از هماهنگی بالایی برخوردار هستند.

پرسپولیس در هفته پانزدهم باید به مصاف سایپا برود و باید دید که بازهم کالدرون دست به تصمیم های عجیب می زند یا اینکه این بار متوجه اشتباه خود شده است. شفقنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق