شهدای مدافع حرم گام بزرگی در تامین امنیت ملی برداشتند


شهدای مدافع حرم گام بزرگی در تامین امنیت ملی برداشتند

بندرعباس- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یاد و خاطره شهدا همواره در میان ملت ایران باقی است و شهدای مدافع حرم گام بزرگی در جهت تامین امنیت ملی برداشتند.

سردار علیرضا تنگسیری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد مهدی موعود(عج) محله آزادگان بندرعباس برگزار شد، افزود: شهدا مایه عزت و افتخار هر کشوری هستند و دشمنان بدانند که نمی توانند این ملت را از مسیر حق و آرمان های شهدا جدا کنند.

وی ادامه داد: شهدا اینک ناظر اعمال و رفتار ما هستند و وظیفه ما در مقابل جانفشانی آنها دفاع از آرمان آنها و پیروی از مقام معظم رهبری است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با همه توان در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده ایم و کسانی که به آرمان‌ها و راه شهدا خیانت می کنند، مطمئن باشند که تاوان سختی خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه به ملت ایران انجام می‌دهد اما به طور یقین با هوشیاری مردم و پیروی از ولایت فقیه تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

سردار تنگسیری گفت: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته با بصیرت و هوشیاری مردم و با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری تمام فتنه های پیرامون را خنثی کند و این راه در راستای دفاع از امنیت و آرامش کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

استان هرمزگان در کرانه نیلگون خلیج فارس ۲ شهید مدافع حرم دارد که شهید عبدالحمید سالاری نخستین شهید مدافع حرم از این استان است که سوم آذرماه سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۲ صفر در جنوب استان حلب سوریه درجه شهادت در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) دریافت کرد.

دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان نیز شهید خلیل تختی نژاد جوانی ۲۴ ساله است که ۱۹ رمضان سال۹۶ در منطقه تی ۲ استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

شهید علی سالاری نیز از شهدای دفاع مقدس، متولد مهرماه سال ۱۳۴۳ ، چهارم دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403