لیگ اروپا؛ صدرنشینی منچستریونایتد و آرسنال، حذف صدرنشین بوندس‌لیگا


لیگ اروپا؛ صدرنشینی منچستریونایتد و آرسنال، حذف صدرنشین بوندس‌لیگا

دور گروهی لیگ اروپا به پایان رسید.

دور گروهی لیگ اروپا به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، دور گروهی لیگ اروپا پنج شنبه شب با برگزاری ۲۴ بازی به پایان رسید. قرعه کشی مرحله یک شانزدهم روز دوشنبه برگزار می شود.

در گروه اول تیم سویا مغلوب آپوئل شد و قره باغ مقابل دودلانژ متوقف شد. سویا و آپوئل از این گروه صعود کردند. در گروه دوم دینامو کیف مقابل لوگانو متوقف شد و کوپنهاگن مغلوب مالمو شد. مالمو و کوپنهاگن از این گروه صعود کردند. در گروه سوم تیم بازل با دو گل از سد ترابوزان اسپور گذشت و ختافه با ۳ گل مقابل کراسنودار پیروز شد. بازل و ختافه از این گروه صعود کردند.

در گروه چهارم تیم لاسک با ۳ گل مقابل اسپورتینگ پیروز شد و آیندهوون به تساوی ۱-۱ مقابل روزنبورگ رضایت داد. لاسک و اسپورتینگ از این گروه صعود کردند. در گروه پنجم تیم کلوژ با دو گل مقابل سلتیک پیروز شد و رن از سد لاتزیو گذشت. تیم های کلوژ و سلتیک از این گروه صعود کردند.

در گروه ششم تیم اینتراخت فرانکفورت در خانه مغلوب ویتوریا گیمارش شد و آرسنال در خانه استاندارد لیژ با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. آرسنال و اینتراخت از این گروه صعود کردند. در گروه هفتم تیم رنجرز در خانه مقابل یانگ بویز متوقف شد و پورتو با نتیجه ۳-۲ از سد فاینورد گذشت. پورتو و رنجرز از این گروه صعود کردند.

در گروه هشتم تیم زسکامسکو از سد اسپانیول گذشت و لودوگورتس در خانه متوقف شد. اسپانیول و لودوگورتس از این گروه صعود کردند. در گروه نهم تیم خنت از سد اولکساندریا گذشت و ولفسبورگ مقابل سن اتین پیروز شد. خنت و ولفسبورگ صعود کردند. در گروه دهم تیم مونشن گلادباخ در خانه با نتیجه ۱-۲ مغلوب استانبول باشاک شهیر شد و رم در خانه به تساوی ۲-۲ مقابل ولفسبورگر دست یافت. استانبول باشاک شهیر و رم از این گروه صعود کردند و گلادباخ صدرنشین بوندس لیگا حذف شد.

در گروه یازدهم تیم ولورهمپتون با ۴ گل مقابل بشیکتاش پیروز شد و براگا با نتیجه ۴-۲ از سد اسلوان براتیسلاو گذشت. براگا و ولورهمپتون از این گروه صعود کردند. در گروه دوازدهم هم منچستریونایتد در خانه با ۴ گل مقابل آلکمار پیروز شد. گرینوود (دقایق ۵۸ و ۶۴)، یانگ و ماتا برای یونایتد گلزنی کردند. در دیگر بازی هم پارتیزان از سد آستانا گذشت. یونایتد و آلکمار از این گروه صعود کردند.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها