فونسکا: بازیکنان رم تصور کردند مقابل وولفسبرگر از پیش برنده هستند؛ با چنین نگرشی نمی‌توانیم به قهرمانی در لیگ اروپا فکر کنیم


فونسکا: بازیکنان رم تصور کردند مقابل وولفسبرگر از پیش برنده هستند؛ با چنین نگرشی نمی‌توانیم به قهرمانی در لیگ اروپا فکر کنیم

فونسکا از بازیکنان خود خواست در لیگ اروپا هیچ رقیبی را دست کم نگیرند.

طرفداری- دیدار آاس رم-وولفسبرگر در هفته ششم لیگ اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید تا رم شانس صدرنشینی در گروه را از دست بدهد.

پائولو فونسکا پس از بازی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

به هدف اولیه خود یعنی صعود از مرحله گروهی رسیدیم. کسب برد در این بازی اهمیت داشت اما متاسفانه با نگرش درستی وارد زمین نشدیم. بازیکنان دچار اشتباه شدند چون فکر کردند در خانه مقابل وولفسبرگر از پیش برنده هستند. حریف تیم خوبی بود و در بازی رفت هم آنها کیفیت خود را نشان داده بودند. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و طبیعی است وقتی اشتباهات متعددی داشته باشید، حریف با فشار آوردن سرانجام به خواسته خود می رسد.

اگرچه تیمی چون مونشن گلادباخ از این گروه حذف شد اما نمی توانم از نتیجه بازی با وولفسبرگر راضی باشم. نمی توانم این نتیجه، این عملکرد و این نگرش را بپذیرم. واقعا از نمایش امشب رم خوشم نیامد. البته حریف هیچ فشاری از بابت صعود حس نمی کرد و برای همین راحت بازی کرد.

باید یاد بگیریم که چطور سرعت بازی را با توجه به شرایط کنترل کنیم. وقتی زانیولو و پلگرینی به زمین آمدند، عملکرد تیم بهتر شد. قبل از این، دائما با اشتباهات مکرر توپ را در اختیار حریف قرار دادیم تا شانس خود را روی دروازه ما امتحان کنند.

رم قطعا با این رویکرد و این نگرش، شانسی برای قهرمانی در لیگ اروپا نخواهد داشت. تیم های خوب زیادی در این رقابت ها حاضر هستند. در قرعه کشی، هیچ تیمی را به دیگری ترجیح نمی دهم. اگر می خواهیم به قهرمانی در این رقابت ها فکر کنیم باید نگرش خود را تغییر دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی