لیونبرگ: کار در آرسنال؟ ترکیبی از تمام احساساتی است که تا کنون داشته ام؛ ساکا یک استعداد کم نظیر است


لیونبرگ: کار در آرسنال؟ ترکیبی از تمام احساساتی است که تا کنون داشته ام؛ ساکا یک استعداد کم نظیر است

لیونبرگ کاملا از عملکرد تیم جوانش راضی به نظر می رسد.

طرفداری- سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار استاندارد لیژ و آرسنال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

با توجه به برنامه ای که داشتیم در نیمه اول بسیار خوب ظاهر شدیم و حریف نتوانست شوت در چارچوب داشته باشد، باید در همان نیمه اول 1 یا 2 گل می زدیم. در نیمه دوم کمی اذیت شدیم و استاندارد لیژ توانست دو گل به ثمربرساند، شما نمی توانید به خاطر آن بازیکنان را بکوبید می توانستیم زود تر بازی را به تساوی بکشانیم اما نشد، وقتی که بازی را 2-2 کردیم هم شانس داشتیم 3-2 برنده بازی باشیم.

ساکا

او شگفت انگیز بود. اوایل بازی به دلیل لینکه به او گقته بودم در پست وینگ بک و سپس فولبک بازی کند کمی نا منظم بود، او یک استعداد بزرگ است. ضربات آخر او به توپ همیشه تاثیرگزار است. به خاطر بازیکنان جوان مان متاسفم، آن هایی که قرض داده نشدند در بازی های بزرگسالان تجربه کمی داشتند. بعضی از آنها اشتباهاتی هم داشتند اما از آنها یاد می گیرند و دیگر آنها را مرتکب نمی شوند. بویاکو شب بزرگی را پشت سر گذاشت.

شخصیت تیمی

تیم بسیار با شکوه ظاهر شد، به آنها افتخار می کنم. آنها به خودشان مطمئن بودند که در چه سطح بالایی می توانند بازی کنند و این در آینده به نفع ما خواهد بود. تیم بسیار پر انرژی ظاهر شد و آنها تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شدند.

دو گل متوالی آرسنال

معتقدم که هم در این بازی و هم در بازی مقابل وست هم در نیمه اول مالکیت توپ را داشتیم، شاید در انجام آن کند بودیم اما توانستیم حریف را پایین نگه داریم. همچنین سرعتی که در دقایق پایانی بازی داشتیم بسیار عالی بود، در دقایق پایانی وقتی که حریف خسته است این سرعت به شما بسیار کمک می کند.

صدرنشینی

از این موضوع خشنودیم، ما کار را خوب شروع کردیم و البته که مشکلاتی هم داشتیم. در این اواخر بازی های زیادی انجام دادیم و یکشنبه هم بازی داریم، خواستم در این بازی به جوانان هم فرصت بدهم. البته که قماری کوچک محسوب می شد ولی ما به این جوانان اعتماد کردیم و آن ها ما را صدرنشین گروه کردند.

کار در آرسنال

ترکیب از تمام احساساتی است که تا کنون داشته ام، یکشنبه در لیگ بردیم و امروز صعود مان قطعی شد، حس بی نظیری است سعی می کنم بهترین شکل کارم را انجام دهم. مهم ترین چیز این است که برنده شدیم و صعود کردیم. بازی به بازی پیشرفت خود را ادامه می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس