صعود آرسنال در شب حذف لاتزیو/ شکست ترابزون با حضور 71 دقیقه‌ای حسینی


هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه با برگزاری 12 دیدار همزمان آغاز شد.

صعود آرسنال در شب حذف لاتزیو/ شکست ترابزون با حضور 71 دقیقه‌ای حسینیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، امشب از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه با برگزاری ۱۲ دیدار همزمان در شش گروه آغاز شد.

در مهمترین دیدار، تیم آرسنال مهمان استاندارد لیژ بلژیک بود که با این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. ابتدا توپچی‌ها دو گل توسط باستین در دقیقه ۴۷ و آملا در دقیقه ۶۹ دریافت، اما لاکازت در دقیقه ۷۸ و ساکا در دقیقه ۸۱ نتیجه را جبران کردند.

در دیگر دیدار گروه F اینتراخت در خانه سه بر دو مغلوب گیمارش از پیش حذف شده شد. از این گروه آرسنال با ۱۱ و اینتراخت با ۹ امتیاز به مرحله بعد راه یافتند.

در دیگر بازی مهم و از گروه E تیم لاتزیو ایتالیا با دو گل مغلوب رن فرانسه شد و از دور رقابت‌های کنار رفت. در دیگر بازی این گروه، کلوژ با دو گل سلتیک را شکست داد. در جدول این گروه، سلتیک با ۱۳ و کلوژ رومانی با ۱۲ امتیاز صعود کردند و لاتزیوی نامدار با شش امتیاز سوم و حذف شد.

همچنین در گروه C ترابزون قعرنشین با دو گل مغلوب میزبان صدرنشینش یعنی بازل سوئیس شد. مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترکیه‌ای، ۷۱ دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد. در دیگر بازی این گروه، ختافه در خانه سه بر صفر کراسنودار را برد. در جدول بازل ۱۳ و ختافه ۱۲ امتیازی صعود کردند و یاران حسینی با یک امتیاز حذف شدند.

در گروه نخست، آپوئل نیکوزیای قبرس با یک گل میزبانش سویای اسپانیا را شکست داد و قره‌باغ آذربایجان و دانلدلوژ به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در جدول سویا با ۱۵ و آپوئل با ۱۰ امتیاز صعود کردند.

در گروه دوم نیز، دیناموکیف مقابل مهمانش لوگانو با تساوی یک بر یک متوقف شد و مالمو هم در خانه کپنهاگن یک بر صفر پیروز شد. در جدول، مالمو با ۱۱ و کپنهاگن با ۹ امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

در گروه D نیز، لاسک ۳ بر صفر مهمانش اسپورتینگ لیسبون را برد و آیندهوون و بایرلورکوزن به تساوی یک بر یک رسیدند. در جدول، لاسک با ۱۳ و اسپورتینگ لیسبون با ۱۲ صعود کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان