علاقه باشگاه‌های آلمانی به هالند، یوونتوس و منچستریونایتد را دلسرد نکرده است؛ تمایل هالند به همکاری دوباره با سولسشر


علاقه باشگاه‌های آلمانی به هالند، یوونتوس و منچستریونایتد را دلسرد نکرده است؛ تمایل هالند به همکاری دوباره با سولسشر

از همین حالا مشخص است که زمستان امسال اخبار زیادی در مورد آینده هالند خواهیم شنید.

طرفداری- با وجود دیدار ارلینگ هالند از آلمان، منچستریونایتد بخت اصلی جذب مهاجم 19 ساله تیم ملی نروژ محسوب می‌شود.

به گزارش تلگراف، ظاهرا این مهاجم که در 6 بازی فصل جاری لیگ قهرمانان 8 گل به ثمر رساند، اولدترافورد را به جای بوندسلیگا به عنوان مقصد بعدی خود ترجیح می‌دهد. هالند به تازگی از زمین تمرین دورتموند و لایپزیش دیدار کرد ولی منابع اتریشی می‌گویند یونایتد توجه او را به خود جلب کرده است. با وجود علاقه مندی جمعی از بزرگان اروپا به هالند، اوله گونار سولسشر همچنان شانس بالایی برای کار کردن دوباره با شاگرد پیشین خود در مولده دارد.

در حالی که دورتموند به یک شماره 9 نیاز دارد و به هالند ضمانت فیکس بازی کردن را خواهد داد، زیر مجموعه ردبول بودن لایپزیش مثل سالزبورگ، کار انتقال این بازیکن به آن باشگاه آلمانی را ساده‌تر می‌سازد. علاقه یوونتوس هم همان طور که گاردین گفته است، همچنان به هالند ادامه دارد. این بازیکن قبل از اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده خود، تمامی گزینه‌ها را بررسی می‌کند. باشگاه‌ها از بند آزادسازی 20 میلیون پوندی این ملی پوش نروژی در ژانویه مطلع هستند.

هالند می‌تواند با انتقال به یونایتد، کاری که مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال نتوانستند به بهترین نحو انجام بدهند را عهده‌دار شود و بُعد جدیدی به خط حمله شیاطین سرخ اضافه کند. او بارها از علاقه خود به بازی کردن در لیگ برتر، همچون پدرش آلفی هالند گفته است. گفتنی است که یکی از وکلای هالند، مینو رایولایی است که پل پوگبا را در ازای انتقالی 89 میلیون پوندی به منچستریونایتد برگرداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403