سرلشکر صفوی: آمریکا به زودی از منطقه فرار خواهد کرد


سرلشکر صفوی: آمریکا به زودی از منطقه فرار خواهد کرد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه هوشمندی ملت‌های منطقه ایالات متحده را به شکست خواهد کشاند، گفت: اطمینان می‌دهم که آمریکا به زودی از منطقه غرب آسیا پا به فرار خواهد گذاشت و ملت سوریه آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون خواهند کرد.

سرلشکر صفوی: آمریکا به زودی از منطقه فرار خواهد کرد

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهدای تیپ نیرو‌های ویژه صابرین که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه یک نیروی پرافتخار است که حضوری جدی در میدان دارد.

وی با اشاره به مقام شامخ شهدا، افزود: شهادت یک راز و رمزی دارد که باید آن را شناخت. شریف‌ترین مرگ در راه خدا شهادت است و واژه شهادت و شهید بیش از ۱۵۰ بار در قرآن آمده است. بهترین و پاک‌ترین فرزندان این ملت در ۴۰ سال گذشته جانشان را در راه دفاع از ملت و امنیت ملی شهید شده اند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تشریح خصوصیات اخلاقی و معنوی شهدا، عنوان داشت: اگر شهدا نبودند، ایران و انقلاب اسلامی هم نبود. ما با خانواده شهدا عهد و پیمان بسته ایم که از آرمان‌های امام بزرگوارمان دفاع کنیم؛ ما به شهیدان مدیونیم.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: شهیدان در مقابله با ظالمین و مستکبرین و متجاوزان به امنیت ملت قهرمانانه ایستادند. خانواده شهیدان بسیار صبور هستند و صبورانه ایستادند تا ایران و اسلام بماند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای حفظ امنیت داخلی تلاش زیادی کردند و شهدای زیادی در این زمینه تقدیم شده اند، ادامه داد: تیپ نیرو‌های ویژه صابرین شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است. تیپ نیرو‌های ویژه صابرین بهترین نیروی عملیاتی نیروی زمینی سپاه است که با قدرت در مقابله تروریست‌ها از جمله پژاک و جیش الظلم ایستاده است. امنیت ما در همه مناطق مختلف کشور از جمله شمال غرب و جنوب شرق مناسب و قابل قبول است و این مرهون ایستادگی رزمندگان و خصوصا تیپ نیرو‌های ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان نقش آفرینی رزمندگان اسلام در حفظ امنیت ملی، اضافه کرد: نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق و شمال غرب و مجموعا کل کشور عظمت ملت ایران در مقابل نیرو‌های مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتقا داده است.

سرلشکر صفوی با اشاره به رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری در مدیریت کشور، گفت: دشمنان ما بدانند ملت ما ملتی شکست ناپذیر است و رهبری جمهوری اسلامی یک رهبر مقتدر و حکیم است.

وی اظهار داشت: من به شما اطمینان می‌دهم به زودی آمریکا از منطقه غرب آسیا پا به فرار خواهد گذاشت و ملت سوریه آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون خواهد کرد و هوشمندی ملت‌های منطقه ایالات متحده را به شکست خواهد کشاند.

گفتنی است در این مراسم از شهدای تیپ نیرو‌های ویژه صابرین از جمله شهید دانیال صفری و شهید مرتضی ابراهیمی تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد