عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد


عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد

خاطرات عجیب سالها قبل ژوزه مورینیو در خانه بایرن مونیخ این بار برای او تکرار نشد. نوشته عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد

مورینیو این بار در سطل لباس قایم نشد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۰
عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد

خاطرات عجیب سالها قبل ژوزه مورینیو در خانه بایرن مونیخ این بار برای او تکرار نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام که در بازی رفت و در آخرین هفته های حضور مائوریسیو پوچتینو با هفت گل مغلوب بایرن مونیخ شده بود، امشب نیز نتوانست در مونیخ انتقام بگیرد و با قبول شکست ۱-۳، به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد. ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی تاتنهام امشب دومین شکست خود در دوران هدایت این تیم را پذیرا شد.

اما یکی از عجیب ترین خاطرات تاریخ دوران مربیگری ژوزه مورینیو به دیدار مقابل بایرن مونیخ مربوط می شود. در سال ۲۰۰۵ و در اوایل دوران حضور مورینیو در چلسی، او به خاطر جنجال های بازی مقابل بارسلونا محروم شده بود و نمی توانست تیمش را در دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ در آلمان همراهی کند.

ژوزه مورینیو بعدها در شبکه بی این اسپورت این خاطره عجیب را تعریف کرده و فاش کرد که برای ارتباط با بازیکنانش داخل سطل شستشوی لباس چلسی قایم شده و اینگونه خود را به رختکن رسانده است. اما برای لحظاتی در این سطل بسته شده و او احساس خفگی داشته است و در نهایت موفق شد با روی فاریا و دیگر اعضای کادر فنی تیم ارتباط برقرار کند.

اما امشب و بعد از ۱۴ سال، ژوزه مورینیو که تیم جوانی را به میدان فرستاده بود نتوانست در مونیخ به پیروزی دست یابد و تیم او شکست ۱-۳ را پذیرا شد. البته مورینیو خاطرات خوب و بد دیگری نیز از بایرن مونیخ دارد؛ از فتح آخرین لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۰ روی نیمکت اینتر با شکست بایرن تا حذف در نیمه نهایی در ضربات پنالتی مقابل تیم یوپ هاینکس در قامت هدایت رئال مادرید.

عکس ؛ خاطرات عجیب مورینیو تکرار نشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی