عکس ؛ نیمار به دنبال بدست آوردن دل هواداران


عکس ؛ نیمار به دنبال بدست آوردن دل هواداران

نیمار با تعارف کردن ضربه پنالتی به هم‌تیمی‌اش کاوانی در جریان پیروزی دیشب PSG مقابل گالاتاسارای، خاطره درگیری‌های قبلی‌اش با او به خاطر ضربات پنالتی را کمرنگ کرد و تحسین شد. نوشته عکس ؛ نیمار به دنبال بدست آوردن دل هواداران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ نیمار به دنبال بدست آوردن دل هواداران

نیمار و کاوانی این بار برای پنالتی دعوا نکردند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۳
عکس ؛ نیمار به دنبال بدست آوردن دل هواداران

نیمار با تعارف کردن ضربه پنالتی به هم‌تیمی‌اش کاوانی در جریان پیروزی دیشب PSG مقابل گالاتاسارای، خاطره درگیری‌های قبلی‌اش با او به خاطر ضربات پنالتی را کمرنگ کرد و تحسین شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیشب در جریان دیدار این تیم با گالاتاسارای در پاریس، برای زدن ضربه پنالتی‌ای که در دقیقه ۸۴ برای PSG اعلام شده بود توپ را به هم‌تیمی‌اش ادینسون کاوانی داد تا ثابت کند درگیری‌های این دو بر سر ضربات پنالتی حالا دیگر به تاریخ پیوسته است.

نیمار و کاوانی در سالهای گذشته دو بار به خاطر اینکه کدام یک ضربه پنالتی بزنند با هم درگیر شده بودند و در هر دو مورد سرانجام کاوانی توپ را برداشته و پشت ضربه‌ها ایستاده بود. در اولین مورد، کاوانی در جریان پیروزی ۲-۰ PSG مقابل لیون بر سر زدن پنالتی با نیمار درگیر شد و زمانی که پشت توپ ایستاد پنالتی را از دست داد تا بعد از بازی در رختکن بین نیمار و کاوانی درگیری شدیدی بوجود بیاید.

اما دیشب زمانی که داور در دیدار PSG و گالاتاسارای در سوت خود دمید و یک پنالتی به سود تیم فرانسوی اعلام کرد، دیگر درگیری و اختلافی بین نیمار و کاوانی اتفاق نیفتد. درحالیکه پاریسی‌ها با نتیجه ۴-۰ از حریف پیش بودند کیلین امباپه در محوطه جریمه توسط رایان دون سرنگون شد تا یک پنالتی به سود PSG اعلام شود.

نیمار این بار توپ را برداشته و آن را به کاوانی داد. کاوانی با تشکر از این ژست نیمار، پشت توپ ایستاد تا پنجمین گل PSG در بازی را به ثمر برساند.

عکس ؛ نیمار به دنبال بدست آوردن دل هواداران

نیمار بعد از بازی در این باره گفت:

” کاوانی پنالتی‌زن فوق‌العاده‌ای است چون هر چه نباشد یک ماتادور است. تنها چیزی که کاوانی در این بازی کم داشت گل زدن بود که آن هم انجام شد و همه حالا خوشحال و راضی‌اند”.

توماس توخل، سرمربی PSG هم در پایان بازی نیمار را به خاطر این حرکت تحسین کرد و گفت:

” ژست قشنگی بود. همه می‌توانند ببینند که نیمار خیلی حساس است. او توپ را به ادینسون داد و این نماد خوبی برای تیم است”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا