حضور وزرای دفاع و اطلاعات در نشست کمیسیون امنیت ملی برای بررسی بودجه 99


 حضور وزرای دفاع و اطلاعات در نشست کمیسیون امنیت ملی برای بررسی بودجه 99

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آتی میزبان وزرای دفاع و اطلاعات خواهد بود تا ضمن بررسی عملکرد قانون بودجه 98 به بررسی پیشنهادات لایحه بودجه 99 بپردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستورکار نشست های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی برای روزهای دوشنبه تا سه شنبه (25 تا 27 آذر ماه) منتشر شد.

نشست هیأت رئیسه و رؤسای کارگروه های کمیسیون امنیت ملی در روز دوشنبه (25 آذرماه) برگزار می شود. همچنین 3 نفر از اعضای کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 99 انتخاب خواهند شد.

بررسی عملکرد قانون بودجه 98 و پیشنهادات لایحه بودجه 99 وزارت اطلاعات نیز دستورکار دیگر این کمیسیون در روز دوشنبه است که با حضور وزیر اطلاعات و معاونان وی صورت می گیرد.

کمیسیون امنیت ملی در روز سه شنبه (26 آذرماه) بعد از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، بررسی عملکرد قانون بودجه 98 و پیشنهادات لایحه بودجه 99 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را با حضور وزیر دفاع و جانشینان وی در دستور کار خواهد داشت.

همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی در روز سه شنبه عملکرد قانون بودجه 98 و پیشنهادات لایحه بودجه 99 برای وزارت امور خارجه را بررسی می کنند.

بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روز چهارشنبه (27 آذرماه) قرار است عملکرد قانون بودجه 98 و پیشنهادات لایحه بودجه 99 ستاد کل را در دستور کار داشته باشند و عملکرد قانون بودجه 98 و پیشنهادات لایحه بودجه 99 ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز بررسی کنند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان