حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 معرفی شد


رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت به تازگی با همکاری استودیوی پلی گراند گیمز از حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 به نام Eliminator رونمایی کرد. بازی فورزا هورایزن 4 در نهایت میزبان اولین حالت بتل رویال مجموعه خود می شود! حالت جدیدی که استودیوی پلی گراند گیمز (Playground Games) با همکاری شرکت مایکروسافت کمتر […] نوشته حالت بتل رویال بازی Forza...

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت به تازگی با همکاری استودیوی پلی گراند گیمز از حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 به نام Eliminator رونمایی کرد.

بازی فورزا هورایزن 4 در نهایت میزبان اولین حالت بتل رویال مجموعه خود می شود! حالت جدیدی که استودیوی پلی گراند گیمز (Playground Games) با همکاری شرکت مایکروسافت کمتر از چند ساعت آینده آن را راهی بازی می کند، The Eliminator نام دارد. این حالت که در واقع همان حالت بتل رویال بازی محسوب می شود، 72 بازیکن را به یک منطقه جهان باز در بریتانیا برده و آن ها را به شکست و نابودی یکدیگر دعوت می کند.

در Eliminator بازیکنان کار خود را با خودروی Mini Cooper شروع می کنند. سپس جهت انتخاب، ارتقا و تقویت خودروهای خود باید به سرعت سایر بازیکنان حاضر در مسابقه را شکست داده و آیتم های مختلفی را جمع آوری کنند. شکست و نابودی گیمرها از طریق برخورد شدید ماشین ها صورت می گیرد. درست شبیه بازی های بتل رویال، در این حالت یک سری دیوارهایی به چشم می خورد که به مرور زمان و کاهش تعداد بازیکنان، باعث کوچک تر شدن محیط بازی می شود. در انتهای هر مسابقه، سرانجام ماشین هایی که از این رقابت جون سالم به در برده اند، به عنوان برنده نهایی انتخاب خواهند شد.

هرچند شاید برخی از بازیکنان تمایل زیادی به تجربه حالت بتل رویال نداشته باشند، اما The Eliminator بازی Forza Horizon 4 با اقتباس از قوانین عناوین شوتر اول شخص، آن را در قالب رقابت های ماشینی برای بازیکنان به ارمغان می آورد که در ظاهر جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد.

حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 معرفی شد

حالت بتل رویال بازی Forza Horizon 4 معرفی شد

همان طور که اشاره کردیم، حالت بتل رویال بازی یا همان Eliminator امروز از طریق یک به‌روزرسانی تحت عنوان Series 17 در اختیار تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت. این حالت در قالب سیزن پس عرضه نمی شود و کلیه گیمرها به صورت رایگان قادر به تجربه آن خواهند بود. در کنار این حالت، ماشین های مسابقه جدیدی از جمله تویوتا سوپرا RT مدل سال 1998 میلادی نیز راهی بازی می شود.

بازی پرطرفدار Forza Horizon 4 در روز دهم مهر ماه سال جاری (دوم ماه اکتبر سال میلادی 2018) توسط استودیوی پلی گراند گیمز و شرکت مایکروسافت به صورت انحصاری روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 منتشر شد. این بازی در حال حاضر از طریق سرویس اشتراکی «ایکس باکس گیم پس» (Xbox Game Pass) در دسترس بوده و مشترکین آن به صورت رایگان می توانند به تجربه این اثر بپردازند.

Source: Wccftech

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر