ری پارلر: آرسنال باید خیلی زود آنچلوتی را به خدمت بگیرد؛ او گزینه مناسبی است


ری پارلر: آرسنال باید خیلی زود آنچلوتی را به خدمت بگیرد؛ او گزینه مناسبی است

کارلتو به لیگ برتر برمی‌گردد؟

طرفداری - ری پارلر، اسطوره آرسنال معتقد است کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق ناپولی بهترین گزینه ممکن برای هدایت توپچی‌ها است.

پس از اخراج اونای امری، آرسنال به فردی لیونبرگ اعتماد کرد اما به دنبال گزینه دائمی دیگری است. از آن سو پس از اخراج کارلو آنچلوتی از ناپولی، حالا این سرمربی پرافتخار ایتالیایی به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های توپچی‌ها و البته اورتون تبدیل شده است. برخی مخالف حضور کارلتو در آرسنال هستند و برخی مثل ری پارلر موافق.

به گزارش talksport، اسطوره توپچی‌ها می‌گوید:

کارنامه آنچلوتی حرف ندارد. به نظر من آرسنال در حال حاضر به کمی تجربه برای برگرداندن ورق و از نو تلاش کردن نیاز دارد تا بهتر دفاع کند و سازماندهی شده فوتبال بازی کند. چند روز قبل آنچلوتی در دسترس نبود اما جنون فوتبال را ببینید! ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا 4-0 پیروز می‌شود و ناگهان سه ساعت بعد، آنچلوتی اخراج شده است. کارلتو در دسترس است و لیگ برتر را هم خیلی خوب می‌شناسد. گاهی باید خیلی سریع در رابطه با انتصاب مربیان اقدام کنید. آنچلوتی تا حدودی شبیه مورینیو است. از لحاظ عناوین قهرمانی که او 20 جام برده است. طبعا همه می‌دانیم که او در باشگاه‌های بزرگی کار کرده و در تورنمنت‌های بزرگی هم مربی‌گری کرده است و بازیکنان خوبی زیر نظرش بوده‌اند. با این حال آنچلوتی هنوز هم می‌تواند بازیکنان بزرگ را تمرین بدهد و این کار را در سالیان اخیر بسیار خوب هم انجام داده است. به همین خاطر می‌توان گفت آنچلوتی گزینه مناسبی برای آرسنال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس