200 خیرعلمی مشغول تدریس درمدارس هرمزگان هستند


200 خیرعلمی مشغول تدریس درمدارس هرمزگان هستند

بندرعباس- ایرنا- تاکنون 200 خیر علمی وفرهنگی هرمزگان با ثبت نام درسامانه همگام، آمادگی خود را برای تدریس و برگزاری کلاس های جبرانی و تقویتی در مدارس استان بویژه در روستاها اعلام کرده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: فرهنگیان رسمی، پیمانی، حق التدریس، دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان علاقه مند استان برای شرکت دراین فعالیت خیرخواهانه می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
موسی دادی زاده سرخایی شامگاه پنجشنبه در بازدید از مدارس استان افزود: تاکنون درمناطق مختلف هرمزگان بویژه بخش های روستایی ناحیه یک بندرعباس، هرمز، سندرک میناب و رودان بیش از ۴۰۰ ساعت کلاس تقویتی در تمامی درس ها برگزار شده است.
وی بیان داشت: کلاس‌های تقویتی باهدف افزایش سطح علمی دانش‌آموزان روستایی و همسان‌سازی با دانش ‌آموزان مدارس سطح شهر است، چرا که امکانات محدودتر روستاها نسبت به شهر هرگز نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: بررسی وضعیت مدارس لازم التوجه آموزشی و ارتقای میانگین نمرات و همچنین درصد قبولی درس های نهایی به همت خیران علمی تلاشگر و نیک اندیش استان، کلاس های تقویتی و جبرانی در مدارس متوسطه نظری نیز درحال برگزاری است.
دادی زاده خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های فوق برنامه مدارس شهری و روستایی در ارتقا و پیشبرد اهداف آموزشی مدارس موثر است.
وی ادامه داد: طرح خیران علمی چندسالی است که در استان هرمزگان کلید خوردهو فرهنگیان خیر به دانش آموزان نیازمند که توانایی استفاده از کلاس های فوق برنامه و تقویتی را ندارند، به صورت رایگان کلاس جبرانی و تقویتی برگزار می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا +تصاویر