سرقت 78 تن ضایعات از یک شرکت تولیدی در شهرستان البرز


سرقت 78 تن ضایعات از یک شرکت تولیدی در شهرستان البرز

قزوین - ایرنا - سارقانی که با شگردهای خاص کلاهبرداری به سرقت و جابه‌جایی 78 تن ضایعات از درون یک شرکت در شهرستان البرز اقدام کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: به دنبال شکایت یکی از شرکت‌های تولیدی مبنی بر کلاهبرداری در فروش و انتقال ضایعات شرکت توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بررسی موضوع و اظهارات شاکی پرونده مشخص شد که این افراد در چند مرحله خرید بار ضایعات از شرکت تولیدی، مقدار کمتری را در برگه باسکول ثبت کرده و با شگردهای خاصی اقدام به کلاهبرداری و سرقت بار ضایعاتی داشته‌اند.
وی همچنین اظهار داشت: طی اقدامات اطلاعاتی و فنی با تشکیل تیم‌های تعقیب و مراقبت در طول چند روز سه نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته منصوری متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از طریق جابجایی کامیون و خروج بار قبل از اخذ برگه باسکول و سرقت مقدار ۷۸ تن بار اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز به کلاهبرداری و سرقت بار به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال برابر اعلام شرکت اشاره کرد و یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها