40 نفر در طرح ارتقاء امنیت تاکستان دستگیر شدند


40 نفر در طرح ارتقاء امنیت تاکستان دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق شد 40 نفر از افرادی را که مرتکب هنجار شکنی هستند را دستگیر کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این طرح با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان، متهمان متواری و به طور کلی هنجارشکنان قانونی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ کوروش عزیزی تشریح کرد: ماموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی و ایجاد نقطه‌های ایست و بازرسی در سطح شهر موفق شدند ۱۰دستگاه خودرو، ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کنند.
وی با بیان اینکه ۴۰ نفر در این طرح دستگیر شدند، اظهار داشت: هشت سارق، پنج نفر توزیع کننده موادمخدر و ۲۷ نفر معتاد متجاهر و پرخطر نیز در این طرح دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.
به گفته سرهنگ عزیزی ماموران پلیس اطلاعات و یگان امداد نیز در راستای اجرای طرح منطقه‌ای موفق به کشف هفت دستگاه موتور سیکلت سرقتی و اموال مسروقه در یک منزل شدند که با همکاری دستگاه قضایی اقدامات لازم برای تحویل آنها به مالبختکان در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان یادآور شد: در این طرح ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و وسایل نقلیه توقیفی به پارکینگ انتقال داده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا