سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه: بازی قابل‌قبولی مقابل استقلال خوزستان داشتیم


سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه: بازی قابل‌قبولی مقابل استقلال خوزستان داشتیم

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم 90 ارومیه گفت: با وجود نتایج هفته قبل و شرایط متفاوت دو تیم، امروز موفق شدیم با ارائه یک بازی قابل‌قبول مقابل استقلال خوزستان سه امتیاز حساس را کسب کنیم.

وحید بیاتلو روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز شاهد یک دیدار سخت بین دو تیم بودیم و تیم ۹۰ برخلاف تیم حریف از شرایط روحی متفاوت‌تری برخوردار بود اما توانستیم با شایستگی، هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی بیان کرد: در نیمه اول با حفظ مالکیت توپ، فشار زیادی به تیم حریف آوردیم و بعد از گل نیز در نیمه دوم با مدیریت خوب امتیاز کامل بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم ۹۰ در مورد شرایط تیم‌اش در تعطیلات نیم‌فصل نیز گفت: باید برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی کنیم و برای خرید احتمالی بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

بیاتلو افزود: قهرمانی نیم‌فصل ارزشی ندارد و باید برای کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل تلاش کنیم؛ با این حال از شادی هواداران بسیار خوشحال هستیم و این اتفاق برای ما ارزش زیادی دارد.

وی ادامه داد: تیم ۹۰ در بین تیم‌های این فصل کمترین هزینه را کرده و موفق شده‌است در جایگاه مناسبی قرار بگیرد بر همین اساس تلاش می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.

بیاتلو اظهار کرد: این که تیم ما کم گل می‌خورد با تلاش همه بازیکنان و آنالیز شبانه کادر فنی محقق شده و یک تلاش جمعی باعث چنین شرایط خوب و قابل‌قبولی شده‌است.

وی در مورد بازی هفته قبل نیز گفت: متاسفانه برخی بازی‌ها حواشی و اتفاق‌های بیرونی بر نتیجه تاثیر می‌گذارد ولی تیم ۹۰ برای رسیدن به جایگاه مناسب و کسب نتایج مطلوب تلاش می‌کند و جایگاه امروز نیز گواه این شرایط است.

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی