میلان هنوز هم مهاجم یوونتوس را می‌خواهد؟


میلان هنوز هم مهاجم یوونتوس را می‌خواهد؟

میلان علاقه خود به ماریو مانژوکیچ را از دست نداده است.

میلان علاقه خود به ماریو مانژوکیچ را از دست نداده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، ماریو مانژوکیچ هنوز به شکل کامل از رادار میلان خارج نشده است، باشگاهی که قصد دارد در ژانویه از میان او، زلاتان، تودیبو و دمیرال 2 بازیکن را به خدمت گیرد.

میلان مدت هاست که قصد دارد زلاتان ابراهیموویچ را به سن‌سیرو بازگرداند اما اکنون دو پایگاه خبری کوریره دلواسپورت و میلان‌نیوز خبر داده اند در صورت ناکامی روسونری در بازگرداندن ایبرا، این باشگاه توجه خود را به ماریو مانژوکیچ معطوف خواهد کرد.

مانژوی 33 ساله در این فصل حتی یک دقیقه هم برای یوونتوس به میدان نرفته و از ماه اکتبر به بعد، دیگر حتی در تمرینات گروهی شاگردان ساری هم حضور نداشته است. یووه برای او یک مربی تعیین کرده تا ستاره کروات بتواند به تمرینات انفرادی خود ادامه دهد و هرچند او آمادگی حضور در مسابقات فوتبال را تا حدودی از دست داده، اما شنیده شده او از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار است و به دنبال آن است تا بتواند در تیم جدید، به شکلی منظم به میدان رود.

مانژوکیچ در مهمانی 600 نفره آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس که به مناسبت کریسمس برگزار شده بود هم حضور نیافت تا کاملا مشخص شود رابطه او با اعضای یوونتوس از بین رفته است. با حقوق 5.5 تا 6 میلیون یورویی سالیانه، مانژو یکی از گرانترین بازیکنان یووه است و بانوی پیر تمایل دارد تا با واگذاری او، از زیر بار پرداخت حقوق نیز خارج شود.

مهاجم 33 ساله در 162 بازی برای یووه 44 بار موفق به گلزنی شده و با شرایط موجود، احتمالا قیمت چندانی در بازار نخواهد داشت اما همان گونه که اشاره شد، میلان تنها زمانی به سراغ او خواهد رفت که مطمئن شود شانسی برای جذب زلاتان ندارد.

برای خط دفاعی نیز، میلان مریح دمیرال و ژان کلیر تودیبو را مدنظر دارد؛ دو بازیکنی که جایی در اندیشه های مربیان یوونتوس و بارسلونا ندارند اما در بازی های تشریفاتی هفته آخر لیگ قهرمانان به میدان رفته و ارزش های خود را به نمایش گذاشتند.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!