سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!


سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!

سورپرایز جهرمی پست پلاس بود! وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که هفته گذشته از سورپرایز ویژه‌ای برای مردم خبر داده بود، در صفحه شخصی اینستاگرامی خود از خدمات پست پلاس پرده برداشت. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی روزهای گذشته اعلام کرد سورپرایز ویژه‌ای برای مردم در نظر گرفته و آن را... نوشته سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!...

سورپرایز جهرمی پست پلاس بود! وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که هفته گذشته از سورپرایز ویژه‌ای برای مردم خبر داده بود، در صفحه شخصی اینستاگرامی خود از خدمات پست پلاس پرده برداشت.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی روزهای گذشته اعلام کرد سورپرایز ویژه‌ای برای مردم در نظر گرفته و آن را در روز پنجشنبه 21 آذر 98 معرفی خواهد کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت. برخی سورپرایز وزیر ارتباطات را قطع اینترنت بین‌الملل و راه‌اندازی سراسری اینترنت ملی تعبیر کردند و برخی نیز رفع فیلترینگ تلگرام را سورپرایز آذری جهرمی می‌دانستند، اما وزیر ارتباطات در عصر امروز، پنجشنبه 21 آذر 98 سورپرایز خود را سیستم پست پلاس معرفی کرد.

پست پلاس ؛ سورپرایز جنجالی جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی به شرح زیر از سورپرایز خود رونمایی کرد:

خانم‌ها و آقایان،
به پست + (پست پلاس) خوش آمدید!

ما به جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم که واقعا هزینه‌ها کمتر بشه و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست+:
انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و… از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند. ما می‌توانیم! خدا قوت به همه‌ی جوانان ایرانی برای این دستاورد!
تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی

همچنین به مناسب آغاز پست+، ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود.
لطفا برای اطلاع بیشتر به سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.

سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!

اعتراف آذری جهرمی: زورم به رفع فیلتر نمی‌رسد!

آذری جهرمی در صفحه شخصی توییتری خود با انتشار پستی از عدم قدرت خود در رفع فیلتر خبر داد.

امیدوارم تلاش‌هایم برای رفع فیلترها هم به نتیجه برسد ولی خب از نظر قانونی زورم نمی‌رسد، ولی خیلی از توییت‌ها و کامنت‌ها رو برای بقیه در جلسات می‌خوانم تا بالاخره با واقعیت‌های جامعه و خواسته‌های شما آشنا شوند، خوبی شبکه اجتماعی همین ارتباط مستقیم و بی‌ریا است که داریم

سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!سورپرایز جهرمی پست پلاس بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام