تقدیر نماینده ستاد کل نیروهای مسلح از ارسلان غمگین


تقدیر نماینده ستاد کل نیروهای مسلح از ارسلان غمگین

طی آیینی با حضور سردار «داود غیاثی‌راد» نماینده ستاد کل نیروهای مسلح؛ به پاس توجه ارسلان غمگین، رزمنده دفاع مقدس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به خانواده شهیدان، قدردانی شد.

طی آیینی با حضور سردار «داود غیاثی‌راد» نماینده ستاد کل نیروهای مسلح؛ به پاس توجه ارسلان غمگین، رزمنده دفاع مقدس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به خانواده شهیدان، قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عصر امروز پنج شنبه ۲۱ آذر ماه، از سوی سرتیپ دوم پاسدار ناصر سعیدی رییس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر هماهنگی امور رزمندگان و نیز سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دو لوح تقدیر به پاس سال ها خدمت صادقانه به خانواده های محترم شهیدان، رزمندگان و جانبازان به ارسلان غمگین رزمنده دفاع مقدس و مدیرجهادی خوزستانی اهدا شد.

در آیینی که به همین مناسبت با حضور جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و مدیران شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان و کارشناسان تعاون و کار در اهواز برگزار شد، سردار «داود غیاثی‌راد» نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی به تشریح عملیات والفجر 8، نصب پرچم بر مناره مسجد فاو و استشمام عطر حرم امام رضا(ع) پرداخت و الگوگیری از اخلاص و ایمان شهدا را وظیفه همه مردم جامعه دانست که باید در انتقال پیام این حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کنند.

در بخشی از لوح تقدیر سرتیپ دوم پاسدار ناصر سعیدی رییس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر هماهنگی امور رزمندگان به ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان آمده است:

"... برادر رزمنده ارسلان غمگین دلیرمرد گمنان اما نام آشنای دیار شور و شعور حسینی که از رزمندگان سلحشور دفاع مقدس کشور می باشید و در راه حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی به افتخار رزمندگی نایل شدید؛ نام شما در دفتر حماسه آفرینان دفاع مقدس ثبت شده است.

سپاس و تقدیر خود را نسبت به آن رزمنده سرافراز و خانواده مکرم ابراز نموده و امیدوارم تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و منصور باشید."

گفتنی است، سردار «داود غیاثی‌راد» به همراه فرماندهان نیروهای مسلح و ارسلان غمگین با خانواده هفت تن از شهیدان دفاع مقدس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و نیز خانواده های شهید علی هاشمی سردار هور، شهید تقوی فر مدافع حرم و شهید امنیت سرگرد رضا صیادی دیدار کرد و لوح تقدیر سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور اشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح را به خانواده های عزیز شهدا تقدیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا