پژوهشگران برتر استان یزد معرفی و تجلیل شدند


پژوهشگران برتر استان یزد معرفی و تجلیل شدند

همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در سال جاری، پژوهشگران برتر استان یزد در حوزه‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

امروز پنج شنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان در سال 98 که با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد دانشگاهی و اجرایی برگزار شد، از «مریم کاظمی‌پور» و «محمدعلی زارع طزرجانی» به نمایندگی از بنیاد نخبگان، «یونس خادمی»، «مهدیه آزادی‌یزدی» به نمایندگی از آموزش و پرورش بخش دبیران، «زهرا السادات میرجلیلی»، «سیده فاطمه میرجلیلی»، «مجتبی نبی پور»، «محمد مهدی دهقانی» و «صالح رحیمی» به عنوان پژوهشگران دانش آموزی معرفی و تجلیل شدند.

در بخش دانشگاهیان از «بیژن دواز» به نمایندگی از دانشگاه یزد، دکتر«محمد حسن احرامپوش» دانشگاه علوم پزشکی، «محسن سعیدمنش» دانشگاه علم و هنر و «سمیه سلطانی گردفرامرزی» از دانشگاه اردکان معرفی و تجلیل شدند.

«جلیل رفیعی فرد» و «محمدرضا دهقان نیری» از شرکت های مستقر پارک علم و فناوری یزد، «احسان علی حیدری»، «مریم قلی زاده» و «مژگان تحریری» به عنوان پژوهشگران برتر از اتاق بازرگانی استان یزد معرفی شدند.

در بخش گروه دستگاه های فرهنگی هم از «علی عسکری وزیری» به نمایندگی از حوزه علمیه برادران و «مصطفی زمانی فر» به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی شدند.

در بخش دستگاه‌های اجرایی از «ابوالفضل شرافت» به نمایندگی از برق منطقه ای و «محمد یحیی وحیدی» به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، در بخش استارتاپی از «ابراهیم درویشسان بیاضی» و در بخش هیأت علمی از «محمدرضا اختصاصی» تجلیل شده است.

در بخش دانشگاه ها و پژوهشگاه های فن بازار هم «سیدحسین میرحسینی» به نمایندگی از سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، «محمدرضا اختصاصی» و «شهرام آقایی» به عنوان پژوهشگران برتر استان در سال جاری معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!