48 کشته و زخمی در تیراندازی در مناطق مختلف آمریکا


پنجاه 50 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دستکم 10 نفر کشته و 38 نفر زخمی شده اند

48 کشته و زخمی در تیراندازی در مناطق مختلف آمریکا
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا؛ براساس گزارش‌هایی که تاکنون دریافت شده، ۵۰ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته (منتهی به پنج شنبه) در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۰ نفر کشته و ۳۸ نفر زخمی شده اند.
در یک مورد از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر "پنساکولا" در ایالت فلوریدا دو نفر زخمی شدند. دو نفر در حادثه‌ای در شهر پاسکو در ایالت واشنگتن زخمی شدند. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر میامی در ایالت فلوریدا نیز سه نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر بالتیمور در ایالت مریلند نیز دو زخمی برجای گذاشت. همچنین دو نفر در تیراندازی در شهر نَشویل ایالت تنسی زخمی شدند. تیراندازی در باشگاه شبانه‌ای در شهر ممفیس ایالت تنسی نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
۱۲ مورد از تیراندازی‌ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، که بر این اساس ۱۱۵ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده است که بر اثر آنها، ۳۴ نفر کشته و ۶۲ نفر زخمی شده اند. ۳۶ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۶۵ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۴ نفر کشته و ۱۰۰ نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود