راه اندازی سامانه 3105 در شورای شهر برای بررسی مشکلات مردم


راه اندازی سامانه  3105 در شورای شهر برای بررسی مشکلات مردم

رئیس شورای شهر اردبیل از راه اندازی سامانه شبانه روزی 3105 در راستای بررسی مشکلات مردم در اردبیل خبر داد.

علیرضا پوستی امروز در هشتادوهفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با انجام مرحله ثبت نام نمایندگان مجلس مردم انتظار دارند شورا و شهرداری از منابع موجود خود به نفع کاندیدایی خاص استفاده نکرده و یا له و علیه کاندیدایی مطالب و دیدگاه‌هایی مطرح نشود.
وی خاطرنشان کرد: ما در این مقطع حساس سعی داریم با نظارت و دقت کارها را به نحوی به پیش بریم تا حقی ضایع نشود و شائبه دخالت شورا و شهرداری در انتخابات به وجود نیاید.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: هر عضو شورا مختار است بنابه تشخیص خود خارج از وقت اداری نسبت به حضور در ستادهای انتخاباتی و یا تبلیغ کاندیدایی اقدام کند اما اجازه بهره‌برداری از امکانات شهرداری و شورا را له و یا علیه کاندیدایی نداریم.

راه‌اندازی سامانه 3105 شورا در رسیدگی به مشکلات مردم
پوستی بیان کرد: ما سامانه شبانه‌روزی را راه‌اندازی کردیم تا مردم انتظارات، انتقادات و شکایات خود را از طریق این سامانه مطرح کنند.
وی گفت: هموطنان با گرفتن شماره رایگان 3105 به عنوان تلفن گویای شورای شهر اردبیل به راحتی می‌توانند خواسته‌های خود را مطرح کنند تا اعضای شورای شهر نیز با اولویت به مطالبات و خواسته‌های آنها پاسخی مثبت دهد.
رئیس شورای شهر اردبیل در مورد لایحه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر و تعیین تکلیف آن به روی BOT تصریح کرد: همانطوری که تجهیزات شهربازی شورابیل را شورای شهر با مدت زمان مشخص واگذار کرد تابلوهای تبلیغاتی نیز باید با دقت و نظارت کامل واگذار شده تا از بابت این واگذاری حاشیه‌سازی و تبلیغات منفی ایجاد نشود.
پوستی به طرح پیشنهادی 9 نفر از اعضای شورای شهر در مورد ساماندهی نماهای شهری و بهبود سیما و منظر شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: با تشکیل این مجموعه امیدواریم با همکاری شورا و شهرداری و همچنین راه و شهرسازی و نظام مهندسی نماهای اجرا شده در ساختمان‌های سطح شهر اردبیل ساماندهی شده و بهبود سیما و منظر شهری را شاهد باشیم.
وی افزود: خبرنگاران در تولید اخبار از شورای شهر مستقل عمل می‌کنند و کسی به آنها اجبار نکرده تا اخبار تولید شده خود را با کنترل و هماهنگی اعضای شورای شهر منتشر کنند.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: تنها در مصاحبه‌های اختصاصی با اعضای شورای شهر پیشنهاد کردیم تا برای جلوگیری از هرگونه خطای احتمالی متن مصاحبه‌ها با تائید اعضای شورای شهر در نشریات و روزنامه‌ها منتشر شود.
پوستی بیان کرد: برای اینکه خبرنگاران واقعی و همیشه حاضر در شورای شهر از حق و حقوق عادلانه بهره‌مند شوند اعضای شورای شهر این خبرنگاران را باید بیشتر مدنظر داشته باشند تا از چاپ اخبار تکراری بدون محتوای خاص جلوگیری شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس