استعفای سرمربی داماش گیلان


استعفای سرمربی داماش گیلان

رشت - ایرنا - سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از آخرین بازی این تیم در دور رفت لیگ دسته اول از سمت خود کناره گیری کرد.

سیامک فراهانی عصر پنجشنبه در پایان دیدار تیمهای داماش گیلان و آلومینیوم اراک در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : من به عنوان سرمربی با تیم داماش قرارداد داشتم اما از هفته نهم متوجه شدم که مسئولان این باشگاه نام مرا به عنوان مربی رد کرده و به عنوان مربی با من قرارداد بسته اند.

وی افزود : با توجه به این امر از سرمربیگری تیم داماش کناره گیری می کنم و می خواهم دوره های مربیگری را سپری کنم و امیدوارم که دوباره به این تیم باز گردم چون من بازیکن و سرمربی این تیم بوده و خاطرات زیادی نیز با داماش دارم.

وی ادامه داد: تاکنون نیز بخاطر بازیکنان و همچنین هواداران خونگرم و پرشمار در این تیم ماندم و به بازی ها ادامه دادم اما هم اینک که دور رفت به اتمام رسیده از سرمربیگری تیم داماش کناره گیری می کنم و آرزوی موفقیت برای این تیم در دور برگشت دارم.

وی همچنین به بازی تیم های داماش و آلومینیوم اراک اشاره و بیان کرد: همانگونه که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سختی را پیش رو داشتیم که در حین بازی نیز این امر مشخص بود چون تیم آلومینیوم نیز از بازیکنان و کادر فنی قدرتمندی تشکیل شده است.

فرهانی اضافه کرد : البته بازیکنان داماش زحمات خود را کشیده و تمام تلاش خود را در این دیدار انجام دادند به خصوص در نیمه دوم که داماش تیم برتر میدان بود و بر بازی نیز تسلط بیشتری داشت و موقعیت های خوبی نصیب ما شد و حتی می توانستیم پیروز این بازی شویم اما در نهایت برابر حریف خود به تنیجه مساوی دست یافتیم.

تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با انجام ۱۷ بازی و کسب ۲۵ امتیاز در مکان هفتم و تیم آلومینیوم اراک با انجام ۱۶ بازی و کسب ۲۳ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!