مشکلات تیم خوشه‌طلایی ساوه برای حضور قدرتمند در دور برگشت حل می‌شود


مشکلات تیم خوشه‌طلایی ساوه  برای حضور قدرتمند در دور برگشت حل می‌شود

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: تیم ما در زمینه‌های فنی و آمادگی بدنی بازیکنان مشکلاتی دارد که تلاش می‌کنیم در تعطیلات نیم فصل این نقایص را برای حضوری قدرتمند در دور برگشت، برطرف کنیم.

«محسن عاشوری» عصر پنجشنبه پس از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سرخپوشان پاکدشت در جام آزادگان، در جمع خبرنگاران افزود: امروز بازی سختی مقابل تیم پاکدشت داشتیم زیرا این تیم دارای نفرات توانمندی است که بسیار هوشمندانه و خوب فوتبال بازی می‌کنند،‌ اما خرسندیم که امتیازات کامل این دیدار را کسب کردیم.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم تا هم تیم را از نظر شرایط روحی در جایگاه مطلوبی قرار دهیم و هم با امتیازات این دیدار در پایان نیم فصل، رتبه مناسبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه اظهار داشت: در تعطیلات نیم فصل به طور حتم نفراتی جذب خواهیم کرد زیرا به دلیل اینکه تیم دیر بسته شد از نظر آماده سازی بدنی مشکلاتی داریم و همین مساله سبب آسیب دیدگی برخی از بازیکنان اصلی و از دست دادن امتیازات حساس در رقابت‌ها شد.

وی گفت: در برخی از مسابقات امسال و در حالی که می توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم این مساله میسر نشد اما در آغاز فصل بسیار خوب نتیجه گرفتیم.

عاشوری با اشاره به سرقت وسایل یکی از بازیکنان این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان گفت: از این مساله متاسف هستم و طبق بررسی ها ظاهرا این مساله سابقه داشته اما لازم است دست اندرکاران فوتبال خوزستان شرایط امنیتی بهتری در ورزشگاه ایجاد کنند تا بازیکنان با خیال راحت فوتبال بازی کنند.

عاشوری گفت: داور دیدار امروز به خوبی بازی را مدیریت کرد و با شجاعت و دوندگی در صحنه ها حاضر شد.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه روز سه شنبه هفته آینده باید در تهران به مصاف نیروی زمینی برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06