سرمربی تیم سپیدرود رشت: فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران دقت کند


سرمربی تیم سپیدرود رشت: فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران دقت کند

شیراز-ایرنا-سرمربی تیم سپید رود رشت گفت: فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران برای رقابت‌های فوتبال دسته یک دقت کند تا تیمی از این بابت که عمدی نیست متضرر نشود.

نادر دست‌نشان، عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به تیم فجر شهید سپاسی شیراز تبریک می‌گویم اما بازی کردن در چمن مصنوعی که بیشتر به موکت شبیه است بجز آسیب دیدگی برای بازیکنان چیز دیگری ندارد.

او ادامه داد: بازیکنان ما در اینگونه زمین‌ها عادت ندارند بازی کنند و نمی‌دانم چرا تیم فجر شهید سپاسی شیراز هر گاه دلش خواست در چمن طبیعی و یا چمن مصنوعی بازی می‌کند؟.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل شکست ما، بازی در این گونه زمین‌هاست اما نمی‌خواهم بُرد تیم فجر را زیر سوال ببرم.

داور مازندرانی

دست‌نشان در مورد انتخاب داور مازندرانی این بازی نیز گفت: نباید از داور مازندرانی برای این بازی استفاده می‌کردند چرا که پیش از این بازی این شائبه از سوی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به وجود آمده بود که امکان دارد به نفع تیم ما تمام شود.

سرمربی تیم سپید رود رشت بیان کرد: در چند دیدار گذشته ما هم از داور مازندرانی استفاده شد که این بازی‌ها را واگذار و در این بازی هم ضرر کردیم.

وی گفت: داور این بازی، خودش تایید کرد که توپ به دست مدافع فجر برخورد کرد و نمی‌دانم چه زمانی اینگونه برخورد توپ به دست، خطای پنالتی است ضمن اینکه فکر می‌کنم یکی از توپ‌های ما از خط دروازه تیم فجر شهید سپاسی شیراز گذشت که نه داور دید و نه کمک داور و زور ما به آنها نمی‌رسد.

دست‌نشان اظهار داشت: با کمک باد، گل اول را دریافت کردیم و در نیمه دوم هم تلاش کردیم گل مساوی بزنیم اما تیم حریف با استفاده از توپ‌های بلند به پشت مدافعان ما ۲ گل دیگر را به ثمر رساند که مبارکشان باشد.

هفت بازیکن جوان در ترکیب تیم بودند

سرمربی تیم سپید رود رشت همچنین گفت: در این بازی از هفت بازیکن جوان که برای نخستین بار بود بازی می‌کردند، استفاده کردیم و باید بیشتر روی آنها دربین نیم فصل کار شود.

دست‌نشان ادامه داد: حتما در تعطیلات نیم فصل، بیشتر روی تیم کار خواهیم کرد و ممکن است چند بازیکن جدید هم به خدمت بگیریم.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز، عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه سه بر صفر مقابل سپیدرود رشت به برتری رسید و همچنان به عنوان مدعی باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت