رقابت 57 راس اسب در هفته پنجم مسابقات کورس پاییره گنبدکاووس


رقابت 57 راس اسب در هفته پنجم مسابقات کورس پاییره گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری در روز نخست هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، عصر روز پنجشنبه شاهد رقابت 57 راس اسب در دورهای مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند.

مسابقات این روز در شش دور مختلف و در مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بود، اسب سان استار به راحتی از پس رقبای خود برآمد و عنوان نخست را کسب کرد و در پی او اسب‌های تای طاغن فهیم و شهرات صوفیان دوم و سوم شدند.

در دور دوم رقابت اسب‌های تروبرد دوساله کلاس Maiden برگزار شد که با قهرمانی اسب سرخ دل به پایان رسید، بست می سلکشن دوم شد و اسب بنفیت به عنوان سوم این دور بسنده کرد.

اسب هلن روشن قهرمان دور سوم مسابقات امروز در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden بود و اسب های ای هان و لیوزا به ترتیب عناوین دوم و سوم این دور را کسب کردند.

دورچهارم مخصوص اسب‌های تروبرد دوساله کلاس Maiden بود که در پایان اسب باربارو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد، عنوان دومی این دور را اسب آریستو لیدی به خود اختصاص داد و اسب اوشیدا مقام سوم را تصاحب کرد.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم روز نخست هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بودند که در آن اسب‌های سالسا، دستینی و پرنسس لاکی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فرگل، کی دو و مارکوس اسب‌هایی بودند که در آخرین دور این مسابقات عناوین برتر را در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ به خود اختصاص داده و موجب خوشحالی هواداران خود شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ ۹۹۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان