برتری تیم والیبال نشسته بانوان ارومیه در گام نخست لیگ یک کشور


برتری تیم والیبال نشسته بانوان ارومیه در گام نخست لیگ یک کشور

ارومیه- ایرنا- رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت:  تیم‌ والیبال نشسته بانوان شهرداری این شهر در نخستین دیدار از رقابت های لیگ دسته یک کشوربا برتری مقابل تیم توان‌یابان همدان گام نخست را محکم برداشت.

یوسف رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود به برتری رسید.

وی اظهار داشت: این تیم در دومین گام نیز به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

وی بیان کرد: رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان کشور در گروه یک از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه جاری با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، توان‌یابان همدان، هرمزگان، خوزستان و شهرداری ارومیه به میزبانی هرمزگان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته یک کشور برگزار شد و تیم‌های خراسان رضوی، ذوب آهن اصفهان و هیات لرستان جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کردند.

رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت: تیم والیبال نشسته بانوان این شهر سال گذشته نیز در رقابت های لیگ یک کشور حضور داشت به طوری که مرحله نهایی دور قبل این مسابقات اسفندماه گذشته با حضور ۶ تیم آذربایجان‌غربی، مازندران، هرمزگان، البرز، شهرداری ورامین و توان یابان‌همدان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

ناصر حسن‌پور و پری مردمیدان از ملی‌پوشان ارومیه‌ای تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید