مهمترین عامل در وقوع تصادفات


مهمترین عامل در وقوع تصادفات

جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذرباجان شرقی در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های عمرانی شهرستان عجب شیر با بیان اینکه 90 درصد تصادفات فوتی در استان آذربایجان شرقی عامل انسانی است نه جاده‌ای افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت در استان آذربایجان شرقی در اتوبان‌ها استان اتفاق می‌افتد.

به گزارش افکارنیوز،

جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذرباجان شرقی در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های عمرانی شهرستان عجب شیر با بیان اینکه ۹۰ درصد تصادفات فوتی در استان آذربایجان شرقی عامل انسانی است نه جاده‌ای افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت در استان آذربایجان شرقی در اتوبان‌ها استان اتفاق می‌افتد.

اخبار اجتماعی - او به عوامل و محل‌های خطرناک تصادفات منجر به فوت در استان اشاره کرد و افزود:اولین عامل تصادفات در استان سرعت غیر مجاز و دومین سبقت غیر مجاز (شاخ به شاخ خودروها) و سومین واژگونی و عدم توجه نکردن راننده به جلو یا خستگی و خواب آلودگی است.

معاون عمرانی استاندار آذرباجان شرقی با انتقاد از نبود پیاده رو در مسیر بلوارمنتهی به پادگان عجب شیر گفت:تمام تلاش مسوولان استانی و شهرستانی باید به این باشد که شهرداری‌ها را متوجه کنیم که در فکر احداث خیابان‌های عریض نباشیم بلکه پیاده رو‌ها را عریض‌تر و مردم را به تعامل دعوت کنیم.

او از پیگیری و تخصیص اعتبار برای مرمت پل تاریخی قزل کرپی روستای خانیان که تنها راه ارتباطی روستای الینجق می‌باشدخبرداد وافزود:تعویض پل‌های در حال تخریب در استان از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ تامین می‌کردیم، ولی مبلغی در این تخصیص نیافته است و، چون این پل در حال تخریب است وبا تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استانی و امور روستایی جهت مرمت این پل تاریخی انجام خواهد شد.

او از اجرای طرح کنارگذر عجب شیرخبرداد وافزود:این طرح به فراخوان مناقصه برای تعیین پیمانکار رفته و طبق توافق با شهرداری و شورای شهرعجب شیر که انجام شده با تغییرات مختصر اجرا خواهد شد.

عادل اصغرپورفرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه به اهم مشکلات عمرانی و زیرساخت‌های شهرستان را مطرح و بر تسریع در حل و رفع مشکلات مذکور تاکید نمود.

اوافزود: از جمله مشکلات شهرستان، آسفالت راه روستای چهاربرود تنها راه روستای آسفالت نشده شهرستان، نبود شانه خاکی در مسیر عجب شی-بناب که منجر به تلفات جانی در این مسیر را افزایش داده، تعریض جاده روستای دانالو ومسکن مهر، احداث پل تخریب شده دره کبوتر واقع در مسیر رودخانه قلعه چای، پل تاریخی در حال تخریب شهرستان و اجرای دیوار ساحلی برای خانه‌های مسکونی در معرض تهدید سیل که باید توسط بنیاد مسکن اقدام نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)