قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2020


قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2020

نیسان در حال عرضه شاسی‌بلند کامپکت کیکس 2020 در بازار آمریکا بوده و البته آن را با تجهیزات ایمنی استاندارد بیشتری روانه میدان می‌کند. کیکس 2020 هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از بسته سپر ایمنی 360 نیسان در تمامی تریم ها سود می‌برد. از جمله ویژگی‌های این بسته ایمنی می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران... The post قیمت و مشخصات نیسان کیکس...

نیسان در حال عرضه شاسی‌بلند کامپکت کیکس 2020 در بازار آمریکا بوده و البته آن را با تجهیزات ایمنی استاندارد بیشتری روانه میدان می‌کند.

قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2020
کیکس 2020 هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از بسته سپر ایمنی 360 نیسان در تمامی تریم ها سود می‌برد. از جمله ویژگی‌های این بسته ایمنی می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز عقب خودکار، هشدار خروج از مسیر، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و دستیار نوربالا اشاره کرد.

قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2020
ساختار تریم های این خودرو تغییری نداشته و بنابراین کیکس 2020 همچنان در تریم های S، SV و SR عرضه می‌شود. تنها تغییر دیگری که در این شاسی‌بلند رخ داده اضافه شدن هشدار درب عقب به تریم های SV و SR می‌باشد.


قیمت نیسان کیکس 2020 در مدل پایه S از 18870 دلار آغاز شده و به 21120 دلار برای مدل پرچم‌دار SR می‌رسد. به این ترتیب کیکس 2020 حدود 330 دلار گران‌تر از مدل سال قبل شده است.
کراس اوور پایه‌ی نیسان از پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 122 اسب بخاری استفاده می‌کند. تمامی مدل‌های کیکس به گیربکس ایکس ترونیک CVT مجهز هستند.

قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2020
از دیگر تجهیزات استاندارد این خودروی ژاپنی می‌توان به صفحه‌نمایش 7 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی و… اشاره نمود. البته سیستم صوتی Bose و پایش محیطی نیسان هم با پرداخت بهای بیشتر در دسترس می‌باشند. مشتریان این خودرو می‌توانند از بین 7 رنگ بدنه و 5 ترکیب دو رنگ یکی را انتخاب کنند.


شاید کیکس سریع‌ترین یا جذاب‌ترین خودرو نباشد اما همچنان یکی از ارزان‌ترین شاسی بلندهای بازار بوده و این در حالی است که تجهیزات و آپشن های شخصی‌سازی زیادی را ارائه می‌کند.

قیمت و مشخصات نیسان کیکس مدل 2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران