فجر سپاسی شیراز تیم سپید رود رشت را با سه گل شکست داد


فجر سپاسی شیراز تیم سپید رود رشت را با سه گل شکست داد

شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت‎‌های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان، تیم سپید رود رشت را با سه گل شکست داد و به سه امتیاز حساس این بازی دست یافت.

در این بازی که از هفته هفدهم این رقابت‌ها عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید دسغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان در نهایت با نتیجه سه بر صفر از سد تیم سپید رود رشت گذشت.

فجریها به خوبی می‌دانستند که اگر در این بازی با دست پُر از میدان خارج نشوند از کورس صدرنشینی در پایان نیم فصل نخست خارج می‌شوند از این رو از حساسیت این دیدار به خوبی آگاه بودند و توانستند با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده، سه بار دروازه تیم متحول شده میهمان را باز کنند.

در آن سوی میدان، تیم سپید رود رشت که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد، چندین بازیکن خود را به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشتند تا نادر دست‌نشان سرمربی تیم با یک تیم جوان روانه شیراز شود.

این دیدار با برتری تیم میزبان آغاز شد اما رفته رفته تیم سپید رود رشت بازی را به تعادل کشاند تا بتواند از این بازی حتی یک امتیار کسب کند که اینگونه نشد.

رشتی ها تا دقیقه ۲۸ بازی مقاومت کردند و در این لحظه بر روی اشتباه میلاد تولایی، دروازه‌بان این تیم، گل نخست بازی توسط امیر حسین صدقی با شلیکی از راه دور و به زیبایی به ثمر رسید تا میزبان یک بر صفر جلو بیفتد.

در ادامه نیمه نخست نیز اگر چه بازی در دست فجریها بود اما تیم میهمان هم تلاش کرد تا بتواند به گل مساوی برسد و یکی دو فرصت هم داشتند که با جایگیری خوب سعید جلالی راد سنگربان فجر دفع شد تا میزبان با برتری یک بر صفر به رختکن برود و سه بازیکن این تیم هم از داور بازی کارت زرد گرفتند که آمار خوبی نیست.

در نیمه دوم نیز شاگردان داود مهابادی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز که می‌دانستند یک گل اندوخته مناسبی برای این تیم در برابر بازیکنان با انگیزه تیم سپیدرود رشت نیست بازی را محکم آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ هم به گل دوم دست یافتند تا خیالشان از پیروزی تا حدودی راحت شود.

در این لحظه محمد حسین کریم‌زاده بازیکن سرعتی تیم فجر، توپ خوبی را روی دروازه تیم میهمان ارسال کرد و بابا محمدی با یک ضربه سر دقیق، گل دوم بازی و هفتمین گل خود را در نیم فصل به ثمر رساند تا سرمربی تیم فجر خیالش راحت شود.

در ادامه این بازی، تیم سپیدرود رشت که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت حملاتی را روی دروازه تیم فجر انجام داد که دروازه‌بان و مدافعان این تیم اجازه ندادند میهمان به گل برسد و برنامه تاکتیکی میزبان در این لحظات این بود که بر روی ضد حمله و ارسال توپ‌های مستقیم به گل برسند که این روش در ادامه بازی جواب داد و میزبان به گل سوم هم رسید.

دقیقه ۸۲ میلاد غریبی که روز خوبی را در این بازی پشت سر گذاشته بود در پشت مدافعان تیم سپیدرود رشت صاحب توپ شد و پس از یک پیشروی و با ضرب‌های خوب گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا خیال هواداران و نیمکت نشیان تیم میزبان را راحت کند.

در ادامه بازی هم اتفاقی خاصی رخ نداد و سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز تصمیم گرفت تا هر سه تعویض خود را برای تقویت تیم انجام دهد و سرانجام این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت و میزبان قدر این بازی خانگی را به خوبی دانست تا از قافله صدرنشینی عقب نیفتد.

همچنین تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته اول در انزلی میهمان تیم ملوان بود و این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.

با پایان یافتن نیم فصل این رقابت ها، تیم گل ریحان البرز با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، نود ارومیه با ۳۲ امتیاز دوم شد و تیم‌های مس رفسنجان و فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۳۰ امتیاز در تعقب تیم صدرنشین هستند.

فجری‌ها یک بازی عقب افتاده با تیم نود در ارومیه دارند که زمان برگزاری آن هنوز مشخص نشده است و در صورتی که بتوانند این تیم مدعی قهرمانی در نیم فصل را شکست دهند، خود می‌توانند حتی قهرمان شوند.

تیم سپیدرود رشت با این شکست و با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت و تیم قشقایی شیراز هم با ۱۷ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوازدهم جدول است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت